Tänään bensa-asemalla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
olin tankkaamassa. Yksi auto tuli viereeseen tankkauspisteeseen. Sitten siirtyi vastakkaiseen paikkaan. Kuljettaja yritti tankata, mutta automaatti ei hyväksynyt seteliä. Kuljettaja kysyi minulta käytinkö korttia vai seteliä. Sanoin että korttia. Hän ehdotti, että tankkaisin samalla hänen auton ja hän antaisi setelin minulle. Valitettavasti kieltäydyin. Hänellä oli 50? seteli. Hän lähti kiroilen sivuun. Mutta, mistä voisin tietää onko se oikea vai kopioseteli!?
Kun lähdin niin kyseinen kuljettaja tuli paikalle jossa olin ja yritti tankata, mutta kun otin kuitin tankkauksen jälkeen ei hän pystynytkään tankkamaan.

Toisaalta lähellä oli toinen bensa-asema josta taatusti olisi käynyt seteli kun pystyi myös maksaamaan kassalle.

Minulle kyllä monesti käy niin, että jos seteli on yhtään ruttuinen niin automaatti ei sitä huoli. Monet kerrat on hermot mennyt, kun seteli vaan menee edestakaisin!
Mutta en minäkään kyllä omalla kortilla kenenkään ventovieraan autoa alkaisi tankkaamaan... sen verran epäluuloinen olen!

Yhteistyössä