Tänään apteekissa :DD (ihan turha!!!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eedla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Eedla

Aktiivinen jäsen
06.07.2011
7 832
2
36
Kävin apteekissa tänään. Otin sen mitä tulin hakemaan ja menin kassalle oottaan. Käsikauppapuolella oli vain yksi myyjä ja joku matami selosti sille ihan onnessaan suunnilleen koko elämäntarinaansa (tiiättekö sen ihmistyypin? :D ). Myyjä oli vähä kypsän näköinen kun ei meinannu päästä irti tästä matamista. Vihdoin se lopetti ja myyjä tuli kassalle, matami perässä. No myyjä sitte otti mun ostokset ensin käsittelyyn niin tää matami sai slaagin ja alkoi ihmetellä ääneen että minkä ihmeen takia se mun ostoksia alkaa ottaa kun hän oli ensin. Myyjä sanoi asialliseen sävyyn että minä olin siinä kassalla ennen tätä matamia joten hän ottaa ensin mun ostokset. Tää Matami oli ihan paineissa asiásta ja vänkäs vaikka miten monta kertaa että kyllä hänen mielestään hänet ois pitäny palvella ensin, myyjä joka kerta toisti että minä olin ollu kassalla ensin joten mua palvellaan myös ensin.

Eipä siinä kummempaa, alkoi vaan huvittaa. Läksin pois ja se matami jäi sinne vääntämään asiasta myyjän kanssa...

Mä olen muuten myyjänä monta kertaa pohtinut mikä se oikea tapa olisi. Riippuen sitten vähän siitä, miten ripeästi asiakas seuraa minua kassalle, tai onko minulla hänen ostoksensa kädessäni palvelen joko kassalla seisovaa tai sitten sitä, jota olen juuri palvellut auttamalla tuotteiden etsinnässä jne.

[QUOTE="Hep";25376424]Niin, ja tiiättekä kans sen ihmistyypin, joka raportoi keskustelupalstalla mitättömistä arkisista kohtaamisista, ihan kun ne olis suuriakin tapahtumia![/QUOTE]

No ei tämä nyt ollu mikään suuri asia, mähän laitoin jo aloitukseen että ihan turha juttu. MIksi meet avaamaan jos sua ärsyttää? Sitä mä en täällä palstalla ymmärrä, availlaan ketjuja ja valitetaan kun aihe ärsyttää. Eihän täällä oo mitään pakko avata. Mäkään en avaa tiettyjen nikkien ja tiettyjen aiheiden ketjuja ollenkaan kun ne ärsyttää. Ja jos oikein ärsyttää niin täältä voi aina poistua :D

Yhteistyössä