Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletteko niin vähän aikaa vasta olleet naimissa?
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletteko niin vähän aikaa vasta olleet naimissa?
Juu.
Kuinka niin?
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Paljon onnea ja paljon yhteisia vuosia teille :heart: Meilla oli viikko sitten 19 v haapaiva. Muistan kun eilisen paivan kun meidat vihittiin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletteko niin vähän aikaa vasta olleet naimissa?
Juu.
Kuinka niin?
No kun teillä on jo kolme lasta ja vanhinkin jo niin vanha.
Alkuperäinen kirjoittaja tinkiwinki:onneks olkoon teille..
me juhlitaan keskiviikkona 3v hääpäivää myös![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Paljon onnea ja paljon yhteisia vuosia teille :heart: Meilla oli viikko sitten 19 v haapaiva. Muistan kun eilisen paivan kun meidat vihittiin.
Kiitos. =)
Vau, 19-vuotta :flower: :heart:
Onnea teille. :flower: :hug: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Paljon onnea ja paljon yhteisia vuosia teille :heart: Meilla oli viikko sitten 19 v haapaiva. Muistan kun eilisen paivan kun meidat vihittiin.
Kiitos. =)
Kiitos. ensi vuonna voisi vihkivalan uusia kakskymppisten kunniaksi![]()
Mites meinatte juhlia haapaivaanne?
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah::hug: Onnea..
meillä on ensi maanantaina 8v hääpäivä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Norppaliini (harmaana):tänään 7v kihlapäivä....Ja ens kuus 4v hääpäivä!=)
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah::hug: Onnea..
meillä on ensi maanantaina 8v hääpäivä![]()
Kiitos. :hug:
Onnea myös teille hääpäivän johdosta. :flower: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Paljon onnea ja paljon yhteisia vuosia teille :heart: Meilla oli viikko sitten 19 v haapaiva. Muistan kun eilisen paivan kun meidat vihittiin.
Kiitos. =)
Mä luulen että menee kotosalla kun mä oon oksennustaudissa,ripulissa ja kuumeessa tai no enää on kuume. :/ Mies kyllä sanoi aamulla että on jotain keksinyt kun tulee töistä. Saas nähdä nyt että mitä. Onko tulossa mukava ilta kun on saatu lapset nukkumaan. :heart:![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustamassa:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Paljon onnea ja paljon yhteisia vuosia teille :heart: Meilla oli viikko sitten 19 v haapaiva. Muistan kun eilisen paivan kun meidat vihittiin.
Kiitos. =)
Mä luulen että menee kotosalla kun mä oon oksennustaudissa,ripulissa ja kuumeessa tai no enää on kuume. :/ Mies kyllä sanoi aamulla että on jotain keksinyt kun tulee töistä. Saas nähdä nyt että mitä. Onko tulossa mukava ilta kun on saatu lapset nukkumaan. :heart:![]()
![]()
Hauskaa iltaaMeilla mies yllatti ja oltiin menossa muka mokille. Kaski hyppaa veneeseen ja vene kohti Bengtskarin majakkaa. Vietimme yon siella.