V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:Siellä oli vaippoja, lasten kirja, pieni pullo huuhteluainetta, näytepussi pesuainetta, pieni ihonhoito öljy, lelu, kosteuspyyhkeitä ja joku natusanin kirjanen ja liberon mainoksia.
Nuo nyt muistin, ehkä oli jotain muutakin.
Alkuperäinen kirjoittaja ehe:en mä kyllä mitään lelua muista..
Alkuperäinen kirjoittaja Sandrah:Alkuperäinen kirjoittaja ehe:en mä kyllä mitään lelua muista..
Lelu oli 2005, mut tänä vuonna en minäkään sellasta saanu
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:eiköhän ne sisällöt muutu aika nopeasti... minulla oli esikoisesta hammasharja, jota taas ei ollut samassa huoneessa olevilla ollenkaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Höh..:Ei kait me saatu mitään laukkuaOnko muut Oyssissa synnyttäneet saaneet?
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:Alkuperäinen kirjoittaja Sandrah:Alkuperäinen kirjoittaja ehe:en mä kyllä mitään lelua muista..
Sellainen rapiseva kukka, joku Liberon lelu se on.
Sain kassin elokuun lopussa.
Alkuperäinen kirjoittaja m:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:Siellä oli vaippoja, lasten kirja, pieni pullo huuhteluainetta, näytepussi pesuainetta, pieni ihonhoito öljy, lelu, kosteuspyyhkeitä ja joku natusanin kirjanen ja liberon mainoksia.
Nuo nyt muistin, ehkä oli jotain muutakin.
Siis mikä lelu? Ei mun laukussa ainakaan ollut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lumenneito:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:Alkuperäinen kirjoittaja Sandrah:Alkuperäinen kirjoittaja ehe:en mä kyllä mitään lelua muista..
Sellainen rapiseva kukka, joku Liberon lelu se on.
Sain kassin elokuun lopussa.
Mulla oli kans toi kukka ja kesäkuussa synnytin. Hammasharjaa ei ollut.