Tän päivänen seksi oli huonointa ikinä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dildo lähti tilaukseen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
niin ja onpahan parin päivän päästä sitten se dildo jos ei mies enää jaksa pidätellä itseään :/ tää on vaan jo muutaman vuoden ollut niin että saa tulla aika nopeasti koska mut on hoidettu niin en tiedä miten tottuu uuteen tyyliin. Lapsetkin yleensä nukkuvat samanaikaisesti vaan sen tunnin verran, joten siinä pitäis olla hommat hoidettu ja vaatteet päällä..

En sano tätä pahalla, mutta tuntuu, että lähdet liikkeelle väärästä ajatuksesta eli siitä, että on pakko saada orgasmi! Jos haluat vain sitä orgasmia, niin hoida itsesi rauhassa ja nauti sen jälkeen siitä "matkasta". Jos sulla takoo koko ajan päässä, että "pakko saada", niin G-piste orgasmi on täysin mahdotonta. Pitää rentoutua. itse saan g-piste orgasmin varmimmin alla, niin että olen pylly korkealla tyynyllä. Mutta iän myötä olen niitä vasta saanut ja oppinut muutenkin nauttimaan seksistä, vaikka se ei aina johtais just suunnitellunlaiseen orgasmiin. Matka on tärkein, ei päämäärä.

En sano tätä pahalla, mutta tuntuu, että lähdet liikkeelle väärästä ajatuksesta eli siitä, että on pakko saada orgasmi! Jos haluat vain sitä orgasmia, niin hoida itsesi rauhassa ja nauti sen jälkeen siitä "matkasta". Jos sulla takoo koko ajan päässä, että "pakko saada", niin G-piste orgasmi on täysin mahdotonta. Pitää rentoutua. itse saan g-piste orgasmin varmimmin alla, niin että olen pylly korkealla tyynyllä. Mutta iän myötä olen niitä vasta saanut ja oppinut muutenkin nauttimaan seksistä, vaikka se ei aina johtais just suunnitellunlaiseen orgasmiin. Matka on tärkein, ei päämäärä.

voih! ehkä mä joskus opin :/ pitää koittaa tuota asentoa..

Kiihota itseäsi etukäteen jos sulla kestää kauan - eroottista kirjallisuutta tai mikä nyt sitten tehoaakin. Varmaan osa ongelmaa on just toi että "on vaan tunti aikaa, on vaan tunti aikaa" ja "pitää saada orgasmi, pitää saada orgasmi". Varsinkin vähän väsyneenä se vaan on helvetin huono yhdistelmä. Varaa ainakin aikaa hoitaa ite homma loppuun.

[QUOTE="Daa";27085458]Kiihota itseäsi etukäteen jos sulla kestää kauan - eroottista kirjallisuutta tai mikä nyt sitten tehoaakin. Varmaan osa ongelmaa on just toi että "on vaan tunti aikaa, on vaan tunti aikaa" ja "pitää saada orgasmi, pitää saada orgasmi". Varsinkin vähän väsyneenä se vaan on helvetin huono yhdistelmä. Varaa ainakin aikaa hoitaa ite homma loppuun.[/QUOTE]

Seksi on semmoinen rentoutuskeino, ja suuri osa siitä rentoutumisesta tulee orgasmista. Esim yhden kerran kun oli erityisen upeaa olin ihan euforiassa ja onnellinen tuntikausia. Tänään olen ollut vain surullinen ja pahalla tuulella :/

Mutta en tiedä, miten ne jotka ottaa rennosti.. saako ne aina? koska se ei ole vaihtoehto etten tulisi. Siitä seuraa tämmöinen paha mieli koko päiväksi. Tai luulen että se kestää siihen asti kunnes saan kunnon orgasmin.

niin ja siis tyydytin kyllä itseni tänäänkin, mutta se ei ole yhtään niin rentouttavaa..

Miten te kerkeette päivisin paneskella? Tiedoksi, että me paneskellaan pari-kolme kertaa kuukaudessa. Toisaalta saan kyllä orkun joka kerta, mut siis kamalaa suorittamista!!eipä tuo ihme, ettei oikeen onnistu. Ja meillä ei kyllä suututa, jos ei toinen vaik haluukaan. Ykskin kerta lopetettiin kesken, kun ei sujunu, kun pyöri kaikki asiat vaan mun mielessä ja lopuks alko naurattamaan..

[QUOTE="vieras";27085575]Miten te kerkeette päivisin paneskella? Tiedoksi, että me paneskellaan pari-kolme kertaa kuukaudessa. Toisaalta saan kyllä orkun joka kerta, mut siis kamalaa suorittamista!!eipä tuo ihme, ettei oikeen onnistu. Ja meillä ei kyllä suututa, jos ei toinen vaik haluukaan. Ykskin kerta lopetettiin kesken, kun ei sujunu, kun pyöri kaikki asiat vaan mun mielessä ja lopuks alko naurattamaan..[/QUOTE]

no ei me nyt joka päivä. Noin kolme kertaa viikossa. Välillä pidempi tauko.

Joo ei meillä mies kyllä lopettaisi kesken. Jos vehje on pystyssä sen on saatava purkautua ja sama mulla.
Jos himottaa niin sitten on saatava.

nyttenkin oon koko päivän ollut tosi lyhytpinnainen lasten kanssa vaan sen takia että meni pieleen :(

suorittamista ehkä, mutta mä en ymmärrä miten sen orkun muuten joka kerta saa?? ja jaksaako sun mies paukuttaa pitkään noin pitkillä tauoilla? Tässä tosiaan viikko ja mun mies kesti minuutin.

no ei me nyt joka päivä. Noin kolme kertaa viikossa. Välillä pidempi tauko.

Joo ei meillä mies kyllä lopettaisi kesken. Jos vehje on pystyssä sen on saatava purkautua ja sama mulla.
Jos himottaa niin sitten on saatava.

nyttenkin oon koko päivän ollut tosi lyhytpinnainen lasten kanssa vaan sen takia että meni pieleen :(

suorittamista ehkä, mutta mä en ymmärrä miten sen orkun muuten joka kerta saa?? ja jaksaako sun mies paukuttaa pitkään noin pitkillä tauoilla? Tässä tosiaan viikko ja mun mies kesti minuutin.

Meillä seksiä maks 2 kertaa viikko ja mies todellakin jaksaa.... Suoritus pois, niin silloin sen just saa. Heittäydy!

Seksi on semmoinen rentoutuskeino, ja suuri osa siitä rentoutumisesta tulee orgasmista. Esim yhden kerran kun oli erityisen upeaa olin ihan euforiassa ja onnellinen tuntikausia. Tänään olen ollut vain surullinen ja pahalla tuulella :/

Mutta en tiedä, miten ne jotka ottaa rennosti.. saako ne aina? koska se ei ole vaihtoehto etten tulisi. Siitä seuraa tämmöinen paha mieli koko päiväksi. Tai luulen että se kestää siihen asti kunnes saan kunnon orgasmin.

niin ja siis tyydytin kyllä itseni tänäänkin, mutta se ei ole yhtään niin rentouttavaa..

No sä nyt pyörit vaan sen orgasmisi ympärillä. Opettele rentoutumaan muustakin kosketuksesta. Hieronnasta, hellyydestä ja läheidyydestä. Et sä tolla epätovoisella matraamisella mitään saa.

Mitäs sitten jos joskus et saa orgasmia. Onko seksi ilman sitä noin kuvottavaa kuin annat ilmi? Että oikein koko päivä menee pilalle. Mulle tulee vähän sama olo kuin alkoholistilta kielletään krapula ryyppy - menee päivä vituiks. Jotenkin hieman kiroutunut sun seksi käsitys on tai tulee mieleen addiktio. Orgasmi on sulle tärkeämpi kuin mikään muu seksissä. Tiedätkö mitä, jos olisit mies,sulla olis erektio-ongelma. Koska et kykene näkemään metsää puilta.

Mä suosittelisin tantara tyylistä seksiä pitemmän aikaa. Hyväilyä, mutta ei genitaalialueille. Ei yhdyntää. Ei orgasmeja. Vain intiimiä hyväilyä kahden kesken kaikessa rauhassa. Ilman niitä vaatteita.

Tiedän että sanot: EI ONNISTU. Niin sanoo alkoholistikin kun käsketään lopettamaan...

Orgasmiorgasmiorgasmiorgasmi.

Luojan kiitos osaan nauttia seksistä myös ilman orgasmia. Saan niitä kyllä mutta en joka kerta,mitäs sitten? Silti tykkään seksistä ja se rentouttaa niin ihanasta.

elokuvissa saadaan orgasmi aina ja tuhat kertaa yhden panon aikana. Elävässä elämässä... juu ei. Ei todellakaan jokainen kerta. Puhumattakaan monikko orgasmeista. Mitäs iloa siinä on jos jokainen kerta on vuoren huippu? Tylsäksi sekin ajallaan käy

[QUOTE="tinttu";27085652]No sä nyt pyörit vaan sen orgasmisi ympärillä. Opettele rentoutumaan muustakin kosketuksesta. Hieronnasta, hellyydestä ja läheidyydestä. Et sä tolla epätovoisella matraamisella mitään saa.

Mitäs sitten jos joskus et saa orgasmia. Onko seksi ilman sitä noin kuvottavaa kuin annat ilmi? Että oikein koko päivä menee pilalle. Mulle tulee vähän sama olo kuin alkoholistilta kielletään krapula ryyppy - menee päivä vituiks. Jotenkin hieman kiroutunut sun seksi käsitys on tai tulee mieleen addiktio. Orgasmi on sulle tärkeämpi kuin mikään muu seksissä. Tiedätkö mitä, jos olisit mies,sulla olis erektio-ongelma. Koska et kykene näkemään metsää puilta.

Mä suosittelisin tantara tyylistä seksiä pitemmän aikaa. Hyväilyä, mutta ei genitaalialueille. Ei yhdyntää. Ei orgasmeja. Vain intiimiä hyväilyä kahden kesken kaikessa rauhassa. Ilman niitä vaatteita.

Tiedän että sanot: EI ONNISTU. Niin sanoo alkoholistikin kun käsketään lopettamaan...[/QUOTE]

no sehän siinä onkin, että aina saan. Sillä suuseksillä.
Mutta kyllä tässä pitää joitakin muita keinoja koittaa.. tiedän itsekkin että otan liikaa paineita tosta orgasmin saamisesta, mutta mä tiedän myös sen että tarviin säännöllisin väliajoin sen.

no sehän siinä onkin, että aina saan. Sillä suuseksillä.
Mutta kyllä tässä pitää joitakin muita keinoja koittaa.. tiedän itsekkin että otan liikaa paineita tosta orgasmin saamisesta, mutta mä tiedän myös sen että tarviin säännöllisin väliajoin sen.

addikti mikä addikti. On tervettä haluta seksiä ja nauttia orgasmeista. Mutta sulla tuo on pakkomielle. Rumasti varmaan sanottu - mutta

[QUOTE="hepuli";27085680]Orgasmiorgasmiorgasmiorgasmi.

Luojan kiitos osaan nauttia seksistä myös ilman orgasmia. Saan niitä kyllä mutta en joka kerta,mitäs sitten? Silti tykkään seksistä ja se rentouttaa niin ihanasta.

elokuvissa saadaan orgasmi aina ja tuhat kertaa yhden panon aikana. Elävässä elämässä... juu ei. Ei todellakaan jokainen kerta. Puhumattakaan monikko orgasmeista. Mitäs iloa siinä on jos jokainen kerta on vuoren huippu? Tylsäksi sekin ajallaan käy[/QUOTE]

no kun mulla se ei mee noin. En vaan oo tyytyväinen ilman orgasmia. Ja joka kerta sen nuolemalla saan. Nyt siis yrityksessä oli yhdynnän kanssa.

sanotaan näin että mieluummin olen ilman seksiä kuin ilman orgasmia.. koska sitä seuraa suuri v*tutus jos en saa.

[QUOTE="tinttu";27085704]addikti mikä addikti. On tervettä haluta seksiä ja nauttia orgasmeista. Mutta sulla tuo on pakkomielle. Rumasti varmaan sanottu - mutta[/QUOTE]

no mitäköhän tässä sitten pitäisi tehdä.. mennä terapiaan?

mä oon kyllä muutenkin hieman neuroottinen joissakin asioissa..

no mitäköhän tässä sitten pitäisi tehdä.. mennä terapiaan?

mä oon kyllä muutenkin hieman neuroottinen joissakin asioissa..

No eikö nyt kannattaisi opetella ja opettaa toinen hyväilemään käsillä se orgasmi??? Mitä enemmän sitä odotat, niin sitä varmemmin se orgasmi karkaa. Pois suorituspaineet ja rentoudu. Sitä paitsi taitaisi olla työtä myös estojen poistamisessa ja omasta kehosta tykkäämisessä, jos sinua häiritsee oma tuoksusi miehen kasvoilla. Itseäni se ainakin kiihottaa.

[QUOTE="Vieras";27088907]No eikö nyt kannattaisi opetella ja opettaa toinen hyväilemään käsillä se orgasmi??? Mitä enemmän sitä odotat, niin sitä varmemmin se orgasmi karkaa. Pois suorituspaineet ja rentoudu. Sitä paitsi taitaisi olla työtä myös estojen poistamisessa ja omasta kehosta tykkäämisessä, jos sinua häiritsee oma tuoksusi miehen kasvoilla. Itseäni se ainakin kiihottaa.[/QUOTE]

Siis klitoriksen hyväilyä käsillä tarkoitin.

No, ehkä sitä taukoa tosiaan kannattaa pitää sen verran, että molemmat oikeasti haluaa sitä seksiä. Vaarana tosin tuntuu teillä olevan se, että molemmat on niin odotusta täynnä, että toisen mielihyvä unohtuu. Siitä ei hyvä seuraa.

Kyllä ne kunnon orkut vähän harjoittelua kaipaa. Meillä on muutama ns. takuuvarma asento, joita käytetään kun aika on rajallinen tai muuten tuntuu siltä että nyt on saatava. Ollaan niin monia vuosia harjoiteltu, että kone käynnistyy kyllä nopeasti tietyillä säädöillä. Jos intoa (ja kestävyyttä) riittää, niin sitten harjoitellaan muilla asennoilla. Ehdotapas miehelle, että jos suuseksistä saat, niin ensi kerralla nuolee sut melkein valmiiksi, ja sitten lopettaa homman munalla perinteiseen tyyliin? Opitte molemmat ja itseluottamus kasvaa. Onhan se tietysti miehelle ehkä turhauttavaa ja käy itsetunnon päälle, jos ei onnistu naiselle orkkua saamaan, ja ainoa tapa jolla onnistuu, ei käy naiselle... Hmm.

voisitko kertoa miten?

Minusta seksin pitää olla molemmille hyvää. Mies nyt saa joka kerta ja missä asennossa vaan.. minä olen se ongelma. Mulle jää vaan armoton ketutus jos olen himokas, yhdyntä tuntuu hyvältä, mutta orgasmia ei tule.
Kun sen saan niin sitten on taas rennompi olo. Voisin ehkä sanoa miesnäkökulmasta "kassit tyhjennetty"

vai kuinka moni mies harrastaa seksiä ja jättää tulematta?? ja jos näin kävisi niin eikö pitäisi vaikka itse hoitaa homma loppuun.
Miksi naisen pitäisi vaan alistua olemaan se joka ei saa?

Läheisyyttä ja rakkautta saan mieheltäni muutenkin, sitä en siis seksiltä erikseen kaipaa.

Olet ihan oikeassa siinä, että naisten on vaadittava mieheltä myös orgasmi. Näiden kynnysmattojen mielipiteet voi jättää huomiotta.

Meillä mies käytti varsin paljon aikaa aikoinaan, kun opetteli löytämään sormillaan G-pisteeni. Homma oli välillä turhauttavaa, mutta lopussa kiitos seisoi. Miehestä tuli todella taitava sormipeleissä. Suosittelen samaa teillekin. Sormilla homma joka alkuun tai sitten viimeistelyt käsin.

No illalla sitten mies vielä kuitenkin nuoli minut niin sain mielenrauhan :)

Pitää vaan rauhassa aloittaa toi harjoittelu ja ehkä me pikkuhiljaa onnistutaan saamaan mulle myös se g-piste orgasmi. Oon ehkä liikaa heti/tässä/nyt -tyyppiä.

Sormiharjoitukset kehiin.. ja miehelle vaikka tumputus aiemmin päivällä niin ei innostu liika ja laukea heti :D

Must on hienoa, että joku nainen sanoo ihan suoraan, että kyllä se orgasmi vaan pitää saada. Avoimuutta vaan kehiin, ja jos ei oo saanut yhdynnässä, niin sitten vaan suora pyyntö toiselle, että nyt on hoideltava loppuun muilla tavoin, ei tuu nukkumatti muuten.
On toi sun äijäkin hiukan niuho, jos kortsun mausta kitisee, mulle ainakin se todellinen nautinto on, kun naiseni saa. Ketarat levällään ei tarvitse lahnana maata, saa eläytyä, saa vikistä, saa kertoa toiselle miten hyvältä tuntuu. Kyllä se on niin naminamia nuolla, kun nainen vaikeroi..vaikka maistuisi se sperma...

Yhteistyössä