Tän päivän ostokset :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Kuudet sukkahuosut tytölle, Seppälästä sai 3 kahden hinnalla, maksoivat pari kymppiä.
Anttilasta ostin tytölle talvikengät, ovh. 29.90?, tarjouksessa 18?.
Ja Tarjoustalosta tytölle synttärilahjaksi Hello Kitty kahvila kun se oli niiiiiin ihana :heart: Siis ton tytön mielestä.. :D Ja kaikenlaista pikkukamaa siinä tuli mukana.
Sitten viel lisäksi kaikkia pikkutylsyyksiä niinku rasvaa ja suihkugeeliä ja pesukukkaa jne.

Ittelle en ostanu mitää, tyypillistä.. :laugh: Mut tytölle sentää sain ne mitä tarttiki! Ei ku en saanukaan, sellanen parempi lakki jäi löytymättä..

mä ostin tulostimeen uuden mustejutskan,tytölle poolopaidan ja sukkahousut,tuoreita sänpylöitä ja yrttilevitettä. illalla viel pitää hakee kermaa,syödään kermaa aja mansikoita.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
mä ostin tulostimeen uuden mustejutskan,tytölle poolopaidan ja sukkahousut,tuoreita sänpylöitä ja yrttilevitettä. illalla viel pitää hakee kermaa,syödään kermaa aja mansikoita.

Teil on sit kunnon herkuttelut tulossa! Damn, mä itte unohin kaikki herkut vaikka Cittarissaki käytiin..

Ai nii, ja sit mä ostin tytölle sellasen pitkän putken hiuslenkkejä ku ne on aina hukas, oli tarjoukses 3 ? :D

Mä oon tarjousten kyttääjä :D

Mää investoin uuteen kalusteeseen. Kaveri on hakemassa miulle Askosta sivustavedettävää Sofie-sohvasänkyä olkkariin kakkossohvaksi/sängyksi nykyisen hirveen parisänkyromiskon tilalle. Kohta se höskä varmaan tulloopi. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Oliavatko ne Anttilan talvikenkät kivan oloiset? Itsekin niitä kuvastosta katselin..... Onko niissä joku lämmin vuori?

Kyllä ne ihan asialliset kengät on. On ihan lämpimällä vuorella jne., varmasti ihan pätevät popot :)

Ja väriki oli oikee ku oli tollanen iiiiihana pinkki.. Tytöllä järkyttävä hellokitty-pinkki-prinsessakausi.. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:
Byääh, eipä sit ollukkaa sänkyjä enää jäljellä. :kieh: Marraskuun viimenen päivä tulloo lissää. Eli en ostanutkaan tänään mitään. :xmas:

Se on raivostuttavaa ku menee innoissaan ostaan jotai ja sit sanotaa et ei sitä oo, tulee joskus ens vuoden keskiviikkona :laugh:

Me ostettiin
2x 1½ l kevyt maitoa
Rainbow:n sipsejä
Dippijauhe
Kermaviili
2 maistamatonta viiliä
Paahtoleipä paketti
Satsumia
Päärynöitä
Riisiä
Kanan rintafileitä
2 pakettia pekonia
Kananmunia ( 12kpl kenno )

:D

Ei mitään muuta kuin syömistä siis :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:
Mää investoin uuteen kalusteeseen. Kaveri on hakemassa miulle Askosta sivustavedettävää Sofie-sohvasänkyä olkkariin kakkossohvaksi/sängyksi nykyisen hirveen parisänkyromiskon tilalle. Kohta se höskä varmaan tulloopi. :heart:

ONNEA kasaamiseen =) ...... itselläni meni tasan 5h kunnes moinen rotisko oli kasattuna,hih..Siis ihan yksin kasasin ja myös hermoni menetin..toiv sulla on mies siellä! Hyvä sänky kyl kaikin puolin!

Mä ostin kirpparilta
itselleni uusretron velourtakin 2,20?
esikolle bamsen tohvelit 0,20?
ja lelukameran 0,10?

Pitäis vielä jaksaa cittariin vaivautua hakemaan ainakin kahvia..

Mä ostin tirpalle hienostelutumput, uuden hello kitty paidan ja synttärilahjaks Muumitalon. Ittelle tarttu matkaan velourpuku kotikäyttöön (oon himoinnu jo pitkään ja tänään sit löyty mieleinen). Kahdet kengät käytin suutarissa samalla, joten ihan kiva pikanen pyrähdys keskustaan.

Mä ostin vaaville vaaleanpunaiset Shepherd lampaankarvatöppöset 20e, kypärämyssyn 9,90e ja tumput 5e Stockmannilta.
Itselle Wellan lifetex illuminating effects for red hair-shampoota, maksoi muistaakseni jotain 7-9e väliltä.

Alkuperäinen kirjoittaja rumaruu harmaana :
Mä ostin kirpparilta
itselleni uusretron velourtakin 2,20?
esikolle bamsen tohvelit 0,20?
ja lelukameran 0,10?

Pitäis vielä jaksaa cittariin vaivautua hakemaan ainakin kahvia..

Nyt on kaupassa käytynä.. Ostoslistalta löytyi:
6pss Mummon ranskanperunoita
2kpl es energiajuomaa
1pss es mansikoita 1kg
4kpl Pirkka jauhelihaa á400g
1l täysmaitoa
1kg valio arkijogurttia
2pkt juhlamokkaa
1,5l kevytmaitoa
2dl kuohukermaa
1pss fazer ruispuikulat
1pkt tuttifrutti askeja
1kpl muovikassi

yhteensä 21,73? :D

Itse ostin tänään:

pari tuikkua + sellofaania (lahjaksi)

satsumia
maitoa
kuohukermaa
taloussuklaata
kananmunia
palttoonnappeja
graavilohta
kalkkunaleikettä
tuorejuustoa
vadelmia

Mutakakun teen siis huomenna synttäreiden kunniaksi ja tarjoilen kera kermavaahdon ja vadelmamelban. Niin ja pientä suolaista laitan myös pöytään. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Raskaana:
Me ostettiin
2x 1½ l kevyt maitoa
Rainbow:n sipsejä
Dippijauhe
Kermaviili
2 maistamatonta viiliä
Paahtoleipä paketti
Satsumia
Päärynöitä
Riisiä
Kanan rintafileitä