Tän päivän hesarissa :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuolen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuolen

Vieras
Hahahaahahaha. :D

No niin, siis tän päivän hesarissa oli ihan hyvä artikkeli kotihoidosta ja säästöistä joita se tuottais kunnille jne. MUTTA siinä artikkelissa haastatellun äidin lasten nimet oli Kookos ja Puuma. Musta tuntuu että kusen kohta housuun, kuka antaa tollasia nimiä lapsilleen? Eikä se mamma ees näyttänyt miltään hipiltä että sillä vois selittää noi nimet. Mä en tajuu miten tollaset nimet on ees menny läpi. Onkohan muuten Kookoksen toinen nimi Pähkinä? :D :D :D

No ei oo ihme että lapset kiusaa toisiaan, kun vanhemmat tekee ihan samaa... Ei tulis mieleenkään nauraa toisten lasten nimille, olisin niistä itse mitä mieltä tahansa...

[QUOTE="aapee";24763224]Mut mitä hittoa, kuka antaa lapselleen nimen PUUMA!??? Sen Kookoksen mä voin edes jollain tasolla vähän ymmärtää, mut puuma?? Entäs Jellona? Tai milf? :D[/QUOTE]

Milf:iä ja Jellonaa ei löytynyt :)

[QUOTE="aapee";24763260]No eikös ne oo melkeen synonyymit Puuman kanssa?[/QUOTE]

no eihän ne ny ihan oo, puuma metsästää nuorta lihaa, Milf (mum i like to f*ck) mut silti kaikki noi apua :D
Vaikka erikoiset nimet on kivoja, rajansa kaikella! : DD

[QUOTE="Taru";24763279]Öö, jos miettii jotain puumanaista, niin eiköhän se termi oo tullut ihan just vasta yleisempään käyttöön. Ja kai kaikissa nimissä on jotain epäilyttävää jos oikein kaivaa. En mä haukkuis toisten antamia nimiä. Kiva että vaihtelua..[/QUOTE]

sori nyt kyl lainasit vähän väärän ihmisen tekstiä ;) se että pistin :) merkin ei oo haukkumista eikä kyl mitkään muutkaan aiemmat tekstit.
Mä kaivoin vain nimipalvelusta tiedon että onko oikeasti nimi olemassa :) that's it beibs

[QUOTE="...";24763267]No ei oo ihme että lapset kiusaa toisiaan, kun vanhemmat tekee ihan samaa... Ei tulis mieleenkään nauraa toisten lasten nimille, olisin niistä itse mitä mieltä tahansa...[/QUOTE]

Eipä varmaan kukaan näistäkään ihmisistä kasvotusten nimille nauraisi. Mutta kai sentään saa tällaisilla palstoilla ihmetystään ilmaista. Ja kyllähän vanhemmatkin selvästi jotain huomiota hakevat tuollaisilla nimivalinnoilla. Vai luuletko, että vanhemmat eivät tulleet ajtelleeksi, että valitsivat vähän poikkeavat nimet?

Ja se nainen (tyttö?) ei ollut yhtään sen näköinen ihminen, joka antaa tuollaisia nimiä. Ennemminkin olis voinut olla Mico ja Mirabelis ne lapset. Vai onko Kookos tyttö vai poika emt.

Usein erikoiserikoisnimiä tuntuvat antavan ihmiset, joille lapset ovat minäprojektin jatkeita. Sellaiset eivät kyllä kovin helposti laita lapsiaan virikehoitoonkaan, kun lapsen pitää olla siinä lähellä vanhemmuutta rakentamassa.

Yhteistyössä