Tamppooni-kierrukka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei suositella käytettäväksi. Johtuu siitä, että kuukautisvuoto on niukempaa ja langat saattavat tarttua tampooniin ja näin kierukka voi lähteä tampoonin mukaan.
En tiiä saako kuukuppia käyttää.

Kyllä tamponia saa käyttää. En ole koskaan kenestäkään kuullut, jolla olisi lähtenyt kierukka tampoonin mukaan pönttöön, eikä ollut lääkärinikään!

Kyllä tampoonia voi käyttää kierukan kanssa ihan huoletta. Kuparikierukka aiheuttaa useimmille käyttäjilleen vielä tosi runsaita kuukautisia, ei sitä pelkillä siteillä pärjäisikään...

Mulle taas lääkäri huomautti tästä asiasta maaliskuussa -06 jolloin kierukka laitettiin. Eli totesi ettei suosittele käyttämään tamponia koska voi juuri jäädä noihin kierukan lankoihin ja poistua tamponin mukana.

Mulla ainakin on jäänyt kierukan myötä menkat niin pieniksi et pärjään pikkuhousunsuojalla, ei siis tulis mielenkään laittaa tamponia.. :flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2006 klo 23:45 Vieras kirjoitti:
Luin just sellasesta kierukan käyttöoppaasta, että ei saisi käyttää tamponia samanaikaisesti.

Minulla ne kierukanlangat on lyhennetty minimiin, joten ei varaa niihin takertumasta mitään. Olen käyttänyt aivan normaalisti (yli 2 vuotta) tamponeita. Samoin narullisia geishakuuliakin. =)

Yhteistyössä