Tampoonien käyttö kierukan kanssa

Laitatin vähän aikaa sitten Mirena kierukan ja vielä mahdolliset uudet kuukautiset eivät ole varmaa että tuleeko niitä enää vai ei.Ja kysynki siksi tätä asiaa että onko kukaan käyttänyt tampooneja kierukan kanssa? Ohjekirjasessa suositellaan pääsäntöisesti terveyssiteiden käyttöä.Siksi tätä kyselen kun olen lähdössä heinäkuussa matkalle ja jos kierto menee niinkuin nyt niin ehkä huonolla säkällä sattuisi ainakin osa kuukautispäivistä ko.matka-ajalle niin mieluiten kuitenkin käyttäisin tampooneja että voi käydä uimassa ja makoilla altaalla.Tosin eihän sitä tiedä että vaikka koko kuukautisia ei tulisikaan niin parempihan se niin olisi.Mutta kaikki kokemukset otetaan vastaan. :)
 
Olen käyttänyt tampooneja kierukan(mirena) aikaan. Minulta jouduttiin tarkistamaan ultralla että kierukka on oikeassa paikassa ja samalla huomattiin että kierukan narut on nousseet melko ylös joten olen uskaltanut käyttää tamppooneja ja on helpottanut menkka aikoja ihan jonkin verran kun joskus vaan tuntuu niin hankalalta käyttää sidettä :ashamed: .
 

Yhteistyössä