TAMPERELAISET,ULTRA-ASIAA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kukka

Vieras
Ja ympäristöpaikkakuntalaiset, hoi! Suositelkaa mihin kannattaisi mennä ultraan. Mulla muutaman viikon päästä pitäs varailla rakenneultra aikaa..Kokoemuksia kaivataan eri paikoista ja hinnoista:)
Kiitosta pajon jo etukäteen!

Olitko jo np-ultrassa vai onko tämä ensimmäinen ultrasi? Kaupunkihan tarjoaa yhden ultran keskusäitiysneuvolassa. Yksityisistä minulla ei sitten olekkaan kokemuksia.

Olin kaupungin tarjoamassa ultrassa vk12 (ei ollut np-ultra), mutta toista eivät enää tarjoa joten yksityiselle tie vie..Ja haluan käydä katsomassa vauvaa rakenneultrassa, jospa sieltä saisi kuvankin. Viimeksi en saanut, hö!

Alkuperäinen kirjoittaja kukka:
Olin kaupungin tarjoamassa ultrassa vk12 (ei ollut np-ultra), mutta toista eivät enää tarjoa joten yksityiselle tie vie..Ja haluan käydä katsomassa vauvaa rakenneultrassa, jospa sieltä saisi kuvankin. Viimeksi en saanut, hö!

Et saanut kuvaa? Höh! Kyllä me saimme kuvan kaupungin tarjoamasta ultrasta raskausviikolla 13. Me saimme sitten kaupungilta vielä toisenkin ultran, kun tuossa ultrassa ei näkynyt hyvin kaikkea mitä piti ja tästä toisesta ultrasta (rakenneultra) emme saaneet mekään kuvaa.
Kuva on kuitenkin oikein kiva muisto.

Alkuperäinen kirjoittaja kukka:

aika jännä, mulla menossa rv 32 ja mulle kaupunki tarjosi kummatkin ultrat. esikoista oottaessa näin ei automaattisesti ollut mutta terveydenhoitajani sanoi että nykyään kaikki saa 2 ultraa.

mut jos näin tosiaan on ettet sitä Tampereen kaupungilta saa suosittelen 4D-ultraa Hämeenlinnan Lääkärikulmassa, jos vaan pääset sinne - ajomatkaa tuli semmoset 40min motaria joten ei paha... Maksoi 3 viikkoa sitten käydessä 130,30e ja hinnasta oli jo otettu kelat pois ja se sisälsi toimistomaksut ja dvd:n

Tampereellakin tehään 4D:tä mut se oli kalliimpi, siksi ajeltiin mielummin Hämeenlinnaan

Viime raskaudesta kaupunki tarjosi 2 ultraa, mutta nyt on homma muuttunut ja saa vaan sen yhden. En siis ole tamperelainen. Kysyin sitä kuvaa, mutta kamera oli rikki:( Hieman harmitti!
Mutta tossa 4d-ultrassa vois olla ideaa jos hinta ero on vain noin pieni.

tampereella 4d maksaa terveystalolla 230? ja siitä on vähennetty kela korvaus. onpas hämeenlinnassa edullisempaa. itse menen normaaliin rakenneultraan terveystalolle ja se maksaa 160? ja siitä pois kelakorvaus. alku-ultra maksoi 60? ehkä tää on samaa hintaluokkaa.

4d suositellaan tehdä lähempänä 26viikkoa,koska sillon vauva on vauvamaisempi. mutta 19-26viikolla näin mulle sanottiin. itse olin edellisessä raskaudessa viikolla 22 siellä.

Alkuperäinen kirjoittaja joanna:
4d suositellaan tehdä lähempänä 26viikkoa,koska sillon vauva on vauvamaisempi. mutta 19-26viikolla näin mulle sanottiin. itse olin edellisessä raskaudessa viikolla 22 siellä.

joo näin on et suositellaan, mut moni menee silti jo rakenneuä:n tekeen 4D:nä.. ja ovat kehuneet hyväksi kokemukseksi vaikkei vauvalla toki tuolloin vielä sitä vauvan pyöreyttä olekaan.. itsekin olin 4D:ssä vasta rv 30

Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Väestöliiton ultra on kuulemma halvin.

Mä kävin esikoisesta siellä, kun kuului laps.hoitoihin että katsottiin vielä ultralla. Saatiin kyllä alennusta mut oli se oikea hintakin halvempi kuin mitä esim. täällä olen lukenut että ultrat maksaa.

Suosittelen Koskiklinikkaa, jossa kävin ite alkuraskauden ultrassa ja jonne meen ens viikolla rakenneultraankin. Ainakin se lääkäri, jolla oon käynyt, on tosi asiantuntija ja samalla rento. Eikä maksettavaakaan jääny viimeks kuin n. 50e.

Yhteistyössä