Tamperelaiset, kyssäri bussi"käyttäytymisestä"

Kärppänä heinälatoon

Tunnettu jäsen
27.04.2007
14 912
42
48
Heippa!

Mites toi bussijuttu vaunujen kanssa käytännössä toimii? Siis ilmaiseksi saa mennä eikö? Ihan vain takaovesta sisään ja sit körötellään perille?

Eli siis mitään erikoista ei tarttee tietää/tehdä? B) Ootteko hyvin mahtunu bussiin kyytiin vai onko useinkin käyny niin, et jäätte pysäkille, kun bussi on täysi? Onko jotain kellonaikoja tms. mitä kantsii välttää? :)

Tyhmiä kyselee hän, joka toivottavasti kohta änkää sinne omien vaunujensa kera. :D

Raja on kahdet vaunut per bussi (joku kuski saattaa joustaa, jos on pieniä rattaita). Ja keskiovesta sisään. Paina sitä vaununappia ovella (sekä sisällä ja ulkona) kun liikut ovesta, niin kuski laskee lattiaa.

Mulla on ollut tosi huno tuuri noitten bussien kanssa. Monta kertaa ollu kahdet rattaat ja ei ole kuski mua ottanut kyytiin ja kerran kuski ei pysähtynyt ollenkaan kun huidoin vaikka kuinka kauan ja bussissa ei ollut yksiäkään rattaita voi , että mua kiukutti.
Jos mulla on tärkeä meno niin käytänkin junaa kun varmasti mahtuu kyytiin.

Okei, vähän ajattelinkin, et ruuhkahuiput on tuossakin asiassa ruuhkahuippuja (suuri yllätys :laugh: ).

Mites, onko mitään muita vinkkejä, mitä kantsis huomioida tms.? B)

(niin ei tällä asialla vielä mikään kiire, kun vauvakin on mahassa. Kunhan mietiskelen kaikkia juttuja etukäteen ...enkä malta oottaa sitä, et pääsen täältä kämpästä vaunujen kera ulos... :D)

Alkuperäinen kirjoittaja PääLyöTyhjää:
Alkuperäinen kirjoittaja Olivia83:
Ainakin tänne meidän suunnalle länsi-Tampereelle on ruuhka-aikoja syytä välttää. Monesti jos tulee jostain reitin varrelta kyytiin niin ei välttämättä mahdu. :(

Saman huomannut, myöskin länsi-tampereelta :wave:

Mä lähden toiseen suuntaan ja täältä päästä ihan päätepysäkin vierestä. Mut kannattanee siis kaupungista päin tullessa kävellä torin pysäkille, jos sit mahtuis parhaiten. :) Kiitoksia vinkistä.

Yhteistyössä