Tamperelaiset kuntosalilla/jumpissa kävijät, kysymys teille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kesäkuntoon2010
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kesäkuntoon2010

Vieras
Nyt tämä mamma on päättänyt karistaa raskauskilot, ja kysyykin teiltä kanssasisarilta mikä on paras liikuntakeskus Tampereella? Olen lähinnä punninnut kahta vaihtoehtoa, Elixiaa ja GoGo:ta koska nämä molemmat tarjoavat lastenhoitopalvelun..
Kertokaa ihmeessä mitä paikkaa suosittelette ja miksi. Hintaeroahan noissa oli jonkin verran, Elixia kalliimpi. Mä haluan löytää paikan jossa on kova aloittelijankin treenata ja käydä jumpissa..

Kaunis kiitos jo etukäteen vastauksista :)

Itse käyn gogolla paremman sijainnin ja runsaan tuntitarjonnan vuoksi. Lastenhoitohan on ainoastaan parkissa ja rajattuina aikoina. Joten cityn tuntitarjontaa ei pääse hyödyntämään jos on lapsi matkassa.

Ok, tosin mies voi aina iltaisin katsoa poikaa joten pääsis välillä myös itsekseen.. Tuo syke oli aika kallis, jos käsitin oikein sieltä sivuilta. Jos siis haluaa käydä sekä kuntosalilla että jumpissa..

sykkeellä on nyt joku kampanja, että saa oman painonsa verran alennusta liittymisestä...kantsii kysyy...ja siel voi eka käyä kokeilee ja tutustuu lastenhoitoo ja vasta sit liittyy. ja siel www. sivuil on ennen ainaki ollu viikkoarvonta, mistä voi voittaa liikuntalahjakortteja, jotka voi hyödyntää jos liittyyy...ja siel on huippu saunatilat ku on joku eukalyptussauna tms...ja hyvät jumpat kyl. ja parkkipaikkaki. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Ok, tosin mies voi aina iltaisin katsoa poikaa joten pääsis välillä myös itsekseen.. Tuo syke oli aika kallis, jos käsitin oikein sieltä sivuilta. Jos siis haluaa käydä sekä kuntosalilla että jumpissa..

Samaa hintaahan nuo melki on, gogolla se taitaa olla 55e/kk ja sykkeellä 59e/kk

Yhteistyössä