M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hari Mao:Ite olen ollut siellä vuonna miekka ja kirves...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 3vuotta sitten siivoilin siellä:suurin osa henkilökunnasta tosi mukavaa =)
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja 3vuotta sitten siivoilin siellä:suurin osa henkilökunnasta tosi mukavaa =)
Mietin vaan, kun sinne haettiin työntekijöitä. Kannattaako hakea? Jotenkin vaan noi yksityiset mietityttää....
Alkuperäinen kirjoittaja 3vuotta:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja 3vuotta sitten siivoilin siellä:suurin osa henkilökunnasta tosi mukavaa =)
Mietin vaan, kun sinne haettiin työntekijöitä. Kannattaako hakea? Jotenkin vaan noi yksityiset mietityttää....
mulle oltiin kyllä tosi mukavia =)
kaikista työkavereista taas ei tarvi tykätä mutta kaikkien kanssa pitää tulla toimeen =)
nyt olen töissä TAYSissa ja siellä pari ihmistä on kyllä ***
mutta pitää sietää....
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja 3vuotta:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja 3vuotta sitten siivoilin siellä:suurin osa henkilökunnasta tosi mukavaa =)
mulle oltiin kyllä tosi mukavia =)
kaikista työkavereista taas ei tarvi tykätä mutta kaikkien kanssa pitää tulla toimeen =)
nyt olen töissä TAYSissa ja siellä pari ihmistä on kyllä ***
mutta pitää sietää....
Tuliko siellä palkat ajallaan? Oon kuullu noista yksityisistä vähän negatiivista, mutta eihän tietenkään kaikkien tarvi olla....
Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Niillä tais olla laikkarin paikka haussa mut perskele ku unohdin laittaa hakemuksen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Niillä tais olla laikkarin paikka haussa mut perskele ku unohdin laittaa hakemuksen.![]()
joo niin oli.