Tamperelainen kirpputori harkitsee pääsymaksua (Radio Kirppis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tamperelainen Radiokirppis suunnittelee jonojen hillitsemiseksi sisäänpääsymaksun perimistä asiakkailtaan.

- Ruotsissa on jo usealla kirpparilla otettu pääsymaksu käyttöön. Myös Helsingissä on yksi suosittu kirppis, joka otti pääsymaksut käyttöön ja on saanut siitä positiivista palautetta pöytävuokralaisiltaan, kertoo Radiokirppiksen omistaja Anne Vuori keskiviikon Moro-lehdessä.

Viime aikoina Laukontorilla Kaijakan alakerrassa toimivan kirpputorin kävijämäärät ovat kasvaneet ja samalla myös ostosten määrät ovat lisääntyneet. Monikin ostaa kerralla kärryllisen tavaraa.

Kassoille on usein kymmenen metrin jono, jossa asiakkaat tahtovat tuskastua. Työntekijöillä on näin kädet täynnä töitä ja yritys on saanut Aamulehdenkin mielipidepalstalla kipakkaa kritiikkiä.

Aamulehti

Enpä enää itse kävisi.

Voi hyvää päivää! :o

Jäis todellakin menemättä!! Eiköhän kirppiksen pitjä tuolloin hommaa lisää väkeä töihin, mutta silloinhan menettää rahaa OMASTA pussista.

Älyttömän hyvä kirppis jossa kuitenkin myyjät on todella nuivia ja tehottomia eikä jonotussysteemi ole hyvä sillä jono muodostuu loosien väliin. Mun mielestä paremmat myyjät ja järkevämpi kassa-jono-järjestelmä ja avot, eipä tarvi pääsylippuja ostaa...

Älyttömän hyvä kirppis jossa kuitenkin myyjät on todella nuivia ja tehottomia eikä jonotussysteemi ole hyvä sillä jono muodostuu loosien väliin. Mun mielestä paremmat myyjät ja järkevämpi kassa-jono-järjestelmä ja avot, eipä tarvi pääsylippuja ostaa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Totta.

Tuolla radiokirppiksellä on kyllä todella nuiva palvelu ja kaikki paikat krääsää täynnä kattoon asti, joten jos laittavat pääsymaksun niin aika varmasti jonot loppuvat siihen paikkaan...ainakaan minä en ole enää sitten siellä jonoja aiheuttamassa.

Ehkäpä kannattaisi enemmänkin kouluttaa myyjiä nykyistä sulavampaan asiakaspalveluun!

Tuolla radiokirppiksellä on kyllä todella nuiva palvelu ja kaikki paikat krääsää täynnä kattoon asti, joten jos laittavat pääsymaksun niin aika varmasti jonot loppuvat siihen paikkaan...ainakaan minä en ole enää sitten siellä jonoja aiheuttamassa.

Ehkäpä kannattaisi enemmänkin kouluttaa myyjiä nykyistä sulavampaan asiakaspalveluun!

Alkuperäinen kirjoittaja JoannaS:

PEESI! Harvassa paikassa myyjät siellä tiskin takana on niin happamia kuin radiokirppiksellä.

No ei nyt ehkä kannattasi laittaa pääsymaksua, sitten kyllä menee "kauppa" pilalle.
Kannattaisin mielummin HYMY KUPPIA tiskille,,, laittasin kyllä oman tunnon mukaan kolikoita kuppiin jös siittä saisi pienen hymyn palkaksi siittä kun kassa kilahti auki ja eurot sinne kolahti.
Kiitos ja hei kuuluu jo lapsille opettaa ja hyvin tapoihin kuuluukin näin tehdä. Toivoisin että työntekijöitä kun he valkkaavat, ottaisivat sellaisen jonka hampaat näkyy ja silmät vilkkuu....
Hymy on yrityksen käynti kortti

samaa mieltä kesäkissa kanssa!

Myyjät on niin miekan nieleitä kun olla vaan voi!!Ei paljon puhu, edes jos kysyy tai vastaus on todella töykee!

mutta hyvää tavaraa siellä on mutta myyjät suoraan...just sieltä.

:o

Jotenkin loogista. Haa, meidän kassasysteemi on surkea ja tulee jonoja. Mitäs hei jos vaan laitettaisiin täällä käyminen maksulliseksi, sen sijaan että korjattaisiin kassasysteemiämme? :headwall:

Myin viikon tavaraa keväällä Radiokirppiksessä. En edes harkitse, että tekisin sen toiste. Kaamea rahat-pois-meininki. Työntekijät ovat todella töykeitä ja epäystävällisiä. Joku tekee rahaa mielettömästi Radiokirppiksen konseptilla. Palkkaavat ammattitaidottomia työntekijöitä olemattomalla palkalla purkamaan pahaa oloaan maksaviin asiakkaisiin ja ottavat maksimaaliset voitot. Eikö tälle Radiokirppikselle todellakaan löydy kunnon kilpailijaa, joka pakottaisi kunnon palveluun Tampereen eniten rahaa tekevän kirppiksen?

Jep, sinne en enää veisi tavaroitani myyntiin, saati maksusta sisään. Muinoin myöhästyin päivällä, kun piti tyhjentää pöytä, ottivat kympin tyhjennysmaksun, sitä ei kyllä missään kuiteissa näkynyt, ei tainnut olla ihan virallinen maksu.. Lisäksi rahoilleen ei paljoa vastinetta saa, itse kävin joka päivä siivoamassa pöytääni ja kuljettelin muiden pöytien vaatteita takaisin omille paikoilleen. Päälle 30e/6 päivää, eikä sillä rahalla saa muuta kuin itselleen siivottavaa ja nyrpeät ilmeet työntekijöiltä siellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei enää Radiokirppis:
Myin viikon tavaraa keväällä Radiokirppiksessä. En edes harkitse, että tekisin sen toiste. Kaamea rahat-pois-meininki. Työntekijät ovat todella töykeitä ja epäystävällisiä. Joku tekee rahaa mielettömästi Radiokirppiksen konseptilla. Palkkaavat ammattitaidottomia työntekijöitä olemattomalla palkalla purkamaan pahaa oloaan maksaviin asiakkaisiin ja ottavat maksimaaliset voitot. Eikö tälle Radiokirppikselle todellakaan löydy kunnon kilpailijaa, joka pakottaisi kunnon palveluun Tampereen eniten rahaa tekevän kirppiksen?

mistä sitä maksettais? :o siitä että pääsee kauppaan katselemaan käytettyjä tavaroita, tuskin mitään löydät ja jos löydät niin sille tavaralle tulee jo ylihintaa kun lisää siihen pääsymaksun :o ihan älytöntä!

Enpä ole edes yllättynyt. Niillä tuntuu muutenkin olevan kova tarve päästä eroon asiakkaistaan: Hirveät jonot kassalle, töykeä palvelu ja kerran multa on unohdettu ottaa maksu osasta tuotteita. (En ole käynyt siellä usein, joten kerran on aika suuri prosentti tästä.) Kassan ruuhkan vuoksi tarkastin kuitin vasta kotona, joten en jaksanut lähteä enää toiselta puolelta kaupunkia korjaamaan asiaa. Onneksi kyse ei ollut kuin noin eurosta tai parista. Ikävää vaan myyjälle.

Miten ko. yritys voi olla vielä pystyssä, kun olen kuullut siitä vain pelkkää huonoa ja kerran käyneenä kokemuskaan ei ollut mikään maailman paras. Myyjien käyttäytyminen oli TODELLA ala-arvoista!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Salla:
Miten ko. yritys voi olla vielä pystyssä, kun olen kuullut siitä vain pelkkää huonoa ja kerran käyneenä kokemuskaan ei ollut mikään maailman paras. Myyjien käyttäytyminen oli TODELLA ala-arvoista!!!

En ole tampereelta, mutta se on ainoa kirppis jossa olen siellä käynyt/tiedän. Eli se on tunnettu ja aina löytyy joku joka pistää sinne rahaa.