Tampereen vuoropäiväkodit

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Onko tosiaan niin että nykyään ympärivuorokautista hoitoa viikon jokaisena päivänä tarjoaa Tampereella ainoastaan Pulmusen ja Vellamon päiväkodit? Sellaisen käsityksen sain nettisivuilta. Pieni paniikki alkaa iskeä, alkuvuodesta tarkoitus siirtyä takaisin työelämään ja pelkkä iltahoito arkisin ei riitä.

sanna
en tiedä mut pulmusen vuoropäiväkoti oli ainakin muutama vuosi sitten vielä hyvä hoitopaikka lapselle. En tiedä onko vielä sama henkilökunta ja pomo mut mulla hyviä kokemuksia paikasta.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja sanna:
en tiedä mut pulmusen vuoropäiväkoti oli ainakin muutama vuosi sitten vielä hyvä hoitopaikka lapselle. En tiedä onko vielä sama henkilökunta ja pomo mut mulla hyviä kokemuksia paikasta.
Mutta kun Pulmunen on ihan väärällä suunnalla :( Ja samoin tuo toinen. Jotenkin luotin siihen että Amurinlinna olisi vieläkin "aina auki" mutta ei se ilmeisesti enää ole. Kuljen siis työmatkat lähiöstä toiseen bussilla.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
http://www.tampere.fi/sote/phoito/lansi/amurinl.htm
löysin tälläsen jos oikein ymmärrän ei ole sunnuntaisin auki
Joo, tuota samaa mäkin jo selailin. No, onneks tässä nyt on vielä monta kuukautta aikaa ennen kuin työt alkaa, jospa sitä vaikka taivaasta tipahtaisi mulle päivätyö :)

ap
Nostelen vielä jos jollain olis sisäpiirin tietoa...

Surkea on tilanne jos tosiaan Tampereen kokoisessa kaupungissa ympärivuorokautista hoitoa tarjoaa tosiaan vain 2 yksikköä, joista kumpikaan ei keskustan alueella.

Yhteistyössä