Tampereen pakkahuoneella keikalla olleille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja melli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

melli

Vieras
Ollaan menossa huomenna keikalle pakkahuoneelle ja lippuvaihtoehtoina oli K15 ja K18 liput. Otettiin sitten ne K15 liput kun ajateltiin että ei sillä taida olla mitään väliä. Nyt kuitenkin aloin miettimään, että mikä ero noilla lipuilla on? Siis ovatko K15 ja K18 lipun omistajat eri paikoissa vai miten? Ja tosiaan molemmat ollaan täysi-ikäisiä, eli voimmeko mennä K15 lipuilla sinne K18 puolelle jos todistamme ikämme?

mä oon ollu kerran siellä siinä k-15.. ja senssillä kans olin alle 18 vee juttujen puolella. oli eri puolet, baari-osaan ei päässy ilman henkkareita.. nii ja sillon piti näyttää myös ulko-ovel et on sen 15vee ainakin :)

Okei, kumpi on ns. "parempi" puoli? Vai ovatko periaatteessa samanlaiset? :D Mietin vaan että minkä takia ei olisi mahdollista päästä sinne K18 puolelle kun kerta ikää löytyy, paikka ei ole täysi ja liput olivat saman hintaiset?

Alkoholia ei juoda, eli sillä ei käytännössä ole väliä. Mietin vaan sitä että onko jompi kumpi paikka lähempänä lavaa vai onko näkyvyys/kuuluvuus samanlainen lavalle?

Alkuperäinen kirjoittaja melli:
Okei, kumpi on ns. "parempi" puoli? Vai ovatko periaatteessa samanlaiset? :D Mietin vaan että minkä takia ei olisi mahdollista päästä sinne K18 puolelle kun kerta ikää löytyy, paikka ei ole täysi ja liput olivat saman hintaiset?

Mietin vaan että miksi ette alunalkaen ostaneet niitä K18-lippuja... Niillä on ne liput sen takia että niillä on kiintiöt kuinka paljon kummallekin puolelle otetaan...

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Alkuperäinen kirjoittaja melli:

Mietin vaan että miksi ette alunalkaen ostaneet niitä K18-lippuja... Niillä on ne liput sen takia että niillä on kiintiöt kuinka paljon kummallekin puolelle otetaan...

Suoraan sanottuna ei käynyt mielessäkään että onko niillä jotain väliä muuta kuin anniskelun kannalta. Itsekin olen ollut täysi-ikäinen vasta pari kuukautta :) Alkoa ei mene ja kuten sanoin, paikka ei ole täysi (ainakaan tiketin mukaan lippuja on vielä hyvin saatavana).

Kyllä ne pyrkii laittamaan niin että molemmat on ns. lavan edessä. Onko keikka sellainen missä kohderyhmä on enemmän K-15 vai K-18? Silloin siellä puolella on enemmän väkeä ja näkyvyys lavalle huonompi...

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Kyllä ne pyrkii laittamaan niin että molemmat on ns. lavan edessä. Onko keikka sellainen missä kohderyhmä on enemmän K-15 vai K-18? Silloin siellä puolella on enemmän väkeä ja näkyvyys lavalle huonompi...

Jaa-a, enpä osaa sanoa. Kallistuisin kyllä himpun verran siihen, että kohderyhmä on K15. Epäilen kyllä että porukkaa löytyy 18-v molemmin puolin (kyseessä siis tanskalaisyhtye Mew).

Yhteistyössä