Tampereen mammat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja diddl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

diddl

Vieras

Täällä 27v. kahen lapsen äiti (Poika -00, tyttö -02) huhuilee kavereita tampereelta tai lähistöltä! Eka vois tutustua sähköpostin kautta, mut sitten myös tavata! Laittakaahan nyt ihmeessä postia tulemaan, odotan kovasti!!! =)

No tässä olis yksi trelainen kahden lapsen äiti. Ikää "jo" 35 vuotta mutta aika nuorekas olen. Lapseni ovat iältään 9- ja 2- vuotiaat. Asustelen Hervannassa, olen naimisissa ja uusperheen äiti eli tyttärilläni on eri isät. Kaipailen kyllä kirjoitteluseuraa mutta erityisesti olis kiva tavata kyläilyn ja ulkoilun tai kerhoilun merkeissä. Sähköpostiosoitteeni on hanna-mari.auvinen@luukku.com.
Kirjoittele ja kerro itsestäsi enemmän!
T. Hanna

heissuli vei!
oon yhden tyttö lapsen (10kk) äiskä tampereelta.
ikää on 17 eli aikas nuori, mutta eihän se ikää katso löytyykö ystäviä =)
eli jos vain näin nuoresta äidistä haluatte kaverin niin sähköposti on
anne-mari_kuivasniemi@luukku.com

olen 23.vuotias äiti tampereen hatanpäältä. perheeseen kuuluu iskä, poika 1v8kk ja laskettuaika on huhtikuun alussa. Olisi kiva saada seuraa itselle ja lapselle/lapsille! Mies tekee välillä pitkiä työpäiviä,joten kaikki seura tervetullutta!laitahan meiliä jos ajattelit samoin:tuija.hietaniemi@luukku.com

olen 23.vuotias äiti tampereen hatanpäältä. perheeseen kuuluu iskä, poika 1v8kk ja laskettuaika on huhtikuun alussa. Olisi kiva saada seuraa itselle ja lapselle/lapsille! Mies tekee välillä pitkiä työpäiviä,joten kaikki seura tervetullutta!laitahan meiliä jos ajattelit samoin:tuija.hietaniemi@luukku.com

Yhteistyössä