¤¤¤Tampereen mammat ja odottajat¤¤¤

Heips!!

Ois kiva tutustua muihin tampereen mammoihin kun meillä on muutto sinne päin tossa 10.4.

Meillä on lapsia viisi joista 3 on tyttöjä ja 2 poikaa.He ovat syntyneet 12/04,12/05,1/07,3/08 ja 11/09.

Minä itse olen 27v ja kotiäitinä olen edelleen.
 
Ite asun Tampereella ja odotan esikoista (la 22 .4).Odotan yksin,lapse isä,on,noh...vähemmän innoissaan asiasta... :|
Olisi tosi mukava tutustua muihiin mammoihin(kamala s ana,tulee mieleen hylje =) ).
Oon 25v.Jos kiinnostaa niin ota tän palstan kautta kontaktia täällä ei kai saa sähköpostiosoitetta julkaista...?En kovin usein ole koneella,mutta kuitenkin.
:flower: :)
 
Sartsa83
Tääl on paljasjalkanen Tamperelaane, joka tosin ny asuu Nokian pualella, mut asuin 17v Treella, sit 3v Mikkelissä ja palasin takas Treelle. Nyt 4 vuotta Nokialla. :)

Oon maaliskuussa täyttäny 27v, olemme naimisissa ja esikoista ootamme. Laskettu ompi 10.8. Tämä pienokainen sai alkunsa inseminaatiohoidolla, joten helppoa raskautuminen ei ole ollu.

Jokseenkin noita kummilapsia tosin on yhteensä meillä 5, joten lasten hoitamisesta ei ole ollut puutetta. ;)

Mä kuulun (oon perustanu) täällä Äidit 20-30v osiossa palstat "~The esikoisesta haaveilevien plussapino~" Ja "Elokuussa 2010 synnyttäjät" ..muistaakseni olivat ton nimisiä. :p

jaaah.. taaperotx5 tuollahan mä sut näin jo yhellä palstalla. :) Mikäs se nyt olikaan...
 
tannn
Kaippa minäkin uskaltaudun mukaan. :p Oon 19.vee 3kk ikäsen rinsessan äiti. asustellaan miehen kanssa itätampereella. Ollaan oltu vuos ja 3kk naimisissa. kova kuumeilu on jo heti perään toisesta. :D en vaan voi sille mitään. tytön synnnytys päätty sektioon ja siitä toipuminen kesti kaks kuukautta, sinä aikana hoidin tytön konemaisesti ja mies jo pelkäs että en tuu ollenkaan tunteen mitää kiintymys sidettä tai muuta. kovasti haluaisin jo taas saada tuntea ne ekat potkut ja hikat.. toivoisin myös että saisin seuraavat synnyttää ns. normaalisti. en väheksy niitä ketä haluaa synnyttää sektiolla mutta itelle se oli rankka.

voimia kaikille tulevaan viikkoon ja vielä voima :hug: !!! :heart: :flower:
 
anteeksi kun vastaaminen on vähän kestänyt mutta nyt on muutto saatu hoidettua jonka aikana meille kaikille iski myös oksennustauti..tosi kiva hoitaa muuttoa siinä taudissa.

Missäs päin tamperetta te asustelette?Me muutettiin Muotialaan ja kovasti oon tykänny talosta ja alueesta.

Nyt taas kutsu käy :wave:
 
Sartsa83
taaperotx5 Mun äiti asuu Muotialassa.. jos siis tarkoitat juuri sitä Citymarketin ja Kodin ykkösen lähellä olevaa aluetta. :) Muistaakseni se oli Muotialaa.. hervannan valtaväylän kupeessa kuitenkin.

Meitsi asuu siis Nokialla, mutta oon kotosin Tampereelta ja ainakin kuntoilemassa ja ystäviä tapaamassa tulee käytyä harva se päivä/viikko.
 
Sartsa83
taaperox5 No on se sitten aikalailla sitä samaa aluetta. Ei välttämättä ihan lähekkäin oo talot missä te ja mun äitini asuu, mutta siinä kuitenkin. Sinnehän rakennettiin yhteen kohtaa silta, josta pääsee vähän suorempaa kävelemään siihen turtolaan kaupoille. Se silta lähtee ihan siitä missä meijän äiti asuu.
 
Sartsa83
Aaaa.. okei. Te asutte niissä. Meijän äiti asuu niissä kolmessa punatiilisessä kerrostalossa mitkä on perätysten ihan siinä valtaväylän vieressä. Keskimmäinen on meitin äitin talo. :) Oonkin tulossa sinne käymään huomenna tai tiistaina kun oon tässä nyt sairaslomalla varhennettuun äippälomaan saakka. Ja äiti tarvitsee piristystä.
 
Sartsa83
Tampereen keskusta on näin autoilevalle ihmiselle vähän mitä sattuu. Etenkin nyt kun ei oo latin latia laittaa parkkimaksuihin. Mut jos joskus satutaan sillee näkeen et oon äidillä käymässä.. jos satut joskus vaikka oleen lasten kanssa ulkoilemassa.
 
Täällä 25v kahden tytön (05/08 ja 09/09) länsi Tampereelta!! Asuttiin kans ennen esikoisen syntymää Tampereella mut tehtiin loikkaus maaseudulle mutta eipä meistä jusseja tullut ni loikattiin kuoupuksen syntymän jälkeen takasin. Alin perin mä oon satakunnasta ja mies Nokialta.
Ja olis kiva tutustua muihin äiteihin/lapsiin ei meillä oo oikein kavereita vielä, mitä ny puistossa/muskarissa ollaan nähty muita... jotenkin se tutustuminen aina kestää :whistle:
=) =)
 
Hatanpäällä asustaisi äiti vm. 84 ja 12/2009 syntynyt tyttö, isäkin täältä löytyy vm 76.
Kavereilla ei ole lapsia joten kun tuo tyty alkaa tulla siihen ikään että muutkin lapset voisi kiinnostaa en panisi ollenkaan pahakseni leikkipuistoseuraa tms. tai vaikka itsellenikin kahvitteluseuraa.

 
Täällä yksi vm.88 tesomalainen =) Oottelen ekaa lasta jonka pitäis syntyä kutakuinkin 3 viikon päästä, muutan sitten hetkeks äipän tykö maalle hoitoo opetteleen :) Olis kiva tutustua uusiin ihmisiin, vaikka sitten tätä kautta :D
 
Täällä 22v mamma tampereelta myös! =) Poika 4kk. :heart: Jenniii-88, me asustellaan kalkussa elikkä ihan teidän vieressä. Pistä viestiä kun oot kotiutunut, jos kaipaat kahvittelu ym. seuraa!! =)
 

Yhteistyössä