Tampereen käytäntö siirroissa

Mulle sanottiin kun kysyin tosta etukäteen, että kahta hyvälaatusta ei siirretä kun yks, mutta koska mulla kaikki oli niin rupuja, niin siirrettiin kaks, eikä tarvinnu siirtoon mennessä enää edes vaatia.. :kieh: ikäkin saattaa jotain vaikuttaa? Oon yli 30..
 
Moi!
Mulle sanottiin ennen hoitoja Taysissa, että ainakin ekassa siirrossa siirretään 1 alkio, myöhemmissä voidaan harkita kahta. Kuitenkin siirtopäivänä lääkäri ilmoitti, että siirtävät 2 hyvänlaatuista (luokitukset meni ihan ohi). Mulla kans ikää 33v. Voi olla, että top-alkioita siirretään vain 1 kpl?
 
Moi,

mulle on Tays:n julkisen puolen hoidoissa siirretty aina 2, ovat sitä itse aina ehdottaneetkin. (Sekä 3:ssa ivf:ssä että passeissa). Solut on olleet kyllä hyvälaatuisia, eli laadulla ei ole ollut väliä. Ikä varmasti on ollut yhtenä tekijänä.
 
Hei,

Mulla ei asia liity varsinaiseen kysymykseen, mutta arvelin, että te osaisitte vastata niin ei tarvisi uutta aloitusta tehdä.

Miten pian pääsitte ensikäynnistä aloittamaan hoidot?
Meillä on se tilanne, että jonotetaan ensimmäistä käyntiä taysiin jonne pitäsi tulla kutsu tiedon mukaan joulukuuhun mennessä. Ollaan tässä välissä oltu yksityisellä hoidossa ja eka ivf jo tehty. Nyt haluttaisiin jatkaa taysissa, mutta kuinka pian ekan käynnin jälkeen olette päässeet aloittamaan varsinaiset hoidot?
 
tytti, viimeksi oli suunnittelukäynti kesäkuun alussa, mutta jonoon laitettiin käsittääkseni jo pari kk aiemmin, laparoskopian jälkitarkastuksessa ja hoito oli elokuussa (kesätaukokin 5 viikkoa oli välissä ). Nyt olen jonottanut toiseen ivf.ään syyskuun alusta ja lupailtu tammikuulle. Joulukuun alussa suunnittelukäynti. Kaikkiaan siis 4,5kk jonoonlaitosta punktioon.
 
Kiitokset vastauksista. Toivottavasti meilläkin siirtävät kaks/suostuvat siirtämään sikäli mikäli sinne asti päästään ja siirrettävää olis enmmän ku yks rupunen. Alkaa tässä tuo ikä tosiaan itelläki jo painaa päälle.
 

Yhteistyössä