TAMPEREELTA ja lähikunnat

• Viestiketjun aloittaja Tosiystäviä vailla
  • Ensimmäinen viesti
Tosiystäviä vailla
Heipä hei.
Löytyiskös meidän neidille, kohta neljä vuotias, ja äidille kivoja ystäviä leikkipuistojen ja kahvittelujen merkeissä.
Uhmainen pikkusiskokin löytyy ;)

Kaipailemme rauhallisia fiksuja ystäviä, joilla on elämänarvotkin kohdallaan. Onko niitä enää? Tuntuu että neitimme jäävät aina yksin, kun vauhti kiihtyy luvattomaksi.. :x

Tosiystäviä vailla
Juu anteeksi, pieni lisäys on siis tarpeen. :ashamed:
Asumme Tampereen sivukunnassa mutta bussithan kulkee ainakin jotenkuten tuonne Tampereenkin suunnalle ja tänne. ;)
Äiskä on pian kolmekymppinen ikuinen lapsenmielinen hieman erakkokin, mutta ystäviä tarvitaan aina. :p

Hanhiemo
hellou!
mä etsin aktiivisia ystäviä eli joita vois tavata viikoittain! tyyliin teillä tai meillä tai kartsalla rillutellen :D
oon kolmekymppinen suurperheen ei-uskonnoll.äiti ja kotona kanssani 3ja risat neiti,joka on erittäin toimelias ja vauvaveli 2kk joka taas omalla tavallaan varaa mun aikaa,joten aivot vois heittää vapaalle useemminkin kahvikupposten äärellä.jos kiinnostaa niin meilaappa hanhiemo72@msn.com

inma
Heips!! Täällä äiti 38 ja touhukas, sosiaalinen tyttö 4-v. Asutaan Tampereella. Olen päivät töissä ja tytteli päiväkodissa. Itse olen myös kotona viihtyvää tyyppiä, hieman erakkokin. Nyt olen kuitenkin päättänyt muttaa elämäämme hieman aktiivisempaan suuntaan ja uudet ystävät ovat tervetulleita. Asumme muuten kaksistaan. Jos kiinnostaa, laita viestiä ja vaikkapa meiliosoitteesi! Hyvää syksyä!!
PS. Olisi tosi mukavaa, jos joka tapauksessa laittaisit jotain viestiä. Odottavan aika on pitkä....!!! :)

Tiffany
Tampereen lähikunnasta meidänkin nelihenkinen perhe, "mansikkapaikasta".
Ja seuraa päivisin kaipaillaan, lapset on 1- ja 3- vuotiaat pojat.
Yksityisviestiä voi laittaa tulemaan....jos kiinnostaa !!! :)

Yhteistyössä