Tampereelle alkuraskauden ultraan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jennyli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kahteen kertaan olen käynyt alkuraskauden ultrassa pihlajalinnassa tommi vimpelillä (!! suosittelen lämpimästi!! eka kerran todettiin tuulimuna, mutta tokakerralla menin 6+4, mutta ultrassa todettiin raskauden olevan 7+0. maksoi n. 70 euroa.

siellä ainakin vastaanotossa kun aikaa varasin, niin tämä neiti sanoi että heillä on suomen parhaat laitteet ja paras ultraaja näille viikoille. lääkäri sitten on taas sellanen hauska tyyppi, joka ottaa tosissaan kaikki pienekin urheet. osasi tukea tm:ssa ja osasi olla vilpittömästi onnellinen kun syke näkyi nyt viimeksi :heart:

mä kävin koskiklinikalla.. olin lukenut netistä että maksais about 70e.. kävin sari tanuksella ja maksoi 105e! :O ja siis se oli kelan vähennyksen jälkeen.. (jos ei olis ollut kelakortti mukana niin olis ollut 140e...) Mut oli se helpotus kyl ihanaa kun näkyi alkio ja syke :)

Samasta aiheesta löytyy täällä useampikin pinkka, mutta tässä sulle yksi linkki, josta löytyy kommentteja(kin) monesta vaihtoehdosta Tampereella http://kaksplus.fi/keskustelu/t1119161

Koskarilla mulla on maksanut joka kerta 80 e, tuolla Uudella gynekologikeskuksella on kalliimpi (siellä on tuon meelain mainitseman hintainen ja joo, mäkin käynyt siellä Sari Tanuksella).

Suomen Terveystalolla oon käynyt sit 4D-ultrassa, mut alkuraskauden ultran osalta en osaa siitä sanoa. :)

Yhteistyössä