tampereella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alkuraskauden ultra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alkuraskauden ultra

Vieras
moi! minne kannattaisi mennä tampereella alkuraskauden ultraan (n.vko7-12)? paljonko on hinnat? ja minne yleensäkkin kannattaisi soitella ja kysellä ultra-aikoja?

-kiitos-

Itse kävin rv:llä 8+4 Gynegologi ja urologikeskuksessa ja maksettavaksi itselle (viime syksynä) jäi jotain 50 - 60 euroa. Toinen vaihtoehto on ainakin Koskiklinikka. Nuo kaksi paikkaa ainakin tekevät:)

Itse kävin Koskiklinikalla 7+1, joka maksoi 84 euroa, Kela korvauksen jälkeen jäi maksettavaa noin 50 euroa.
Kun soittelin Tampereella yksityisille, oli Koskiklinikka halvimpia, joten kannattaa mennä sinne.

Onko tietoa onko rakenneultra samoissa hinnoissa Koskiklinikalla? Täällä Kuopiossa hinnat tuntuu olevan paljon suurempia ja voisin tulla sinne ultraan, kun on kuitenkin käyntiä Trella.

Kävin rakenneultrassa Koskiklinikalla ja maksettavaksi jäi 61e Kelan vähennysten jälkeen. Tutkimus kesti 30 min ja kyseessä oli tavallinen 2D-ultra laite. Olin tyytyväinen.

Me kävimme Koskikeskuksessa, viikolla 9. Kuitissa luki kyllä rv 12 ultra (oisko varhaisultranimellä ollut halvempi...) ja hintakin oli kelan korvauksen jälkeen jotain reilu 70e. Jälkeenpäin olen kuullut kehuja myös siitä Gynekologikeskuksesta (Hämeenkadulla).

Kysyin lääkäriltä samaa ja vastaus oli tämä: 2D:llä saadaan tarkimmat mittaustulokset, mutta 4D:llä nähdään esim. kasvonpiirteitä ja ruumiinrakennetta paremmin.

Yhteistyössä