Tampereella yli 4vuotiaita ollenkaan?

• Viestiketjun aloittaja Liina-Lotta
  • Ensimmäinen viesti
Liina-Lotta
Heipä hei!

Ihmettelen tässä, että eikö enää kukaan perhe pidä 4vuotiaitaan kotihoidossa??
Perheeseemme kuuluu kaksi lasta, tyttöjä molemmat. Varsinkin vanhempi tyttäreni on hyvin yksinäinen, kun on minun ja pikkusiskon kanssa päivät kotona. Hän kaipaisi toki jo ikäistään seuraa, ja äitillekin sopisi vallan mainiosti kahvittelut ja leikkipuistot päivän teemaan. =)

Eli, jos TAMPEREELLA tai lähikunnissa on vielä äitejä joilla 4vuotiaat tai sitä vanhemmat tytöt taaplaavat kotona, ja olette kunnolliset elämänarvot omaava perhe, niin otahan yhteyttä, niin ystävystytään!

Hanhiemo
Moi! eipä oo 4v täällä ,mutta erittäin aikava 3v+ tyttö,että leikkikaverina kyllä pärjää vähän vanhemmallekkin.Samoin on tylsistyminen täällä päivän aiheina..itse kullakin =D Otappa yhteyttä,Itä-Treella asutaan!
hanhiemo72@msn.com

Liina-Lotta
Tervehdys hanhiemolle! =) Missäs päin itä-tamperetta. Siksi kysyn, että pääseeköhän teille bussilla? Meillä kun ei ole autoa käytössä, kun mies päivät töissä.
Me asutaan Tampereen sivukunnassa, mut bussit kulkee Tampereelle hyvin. =)

Heips, meillä kanssa tyttö 5v jäi kotiin kun aloitin äitiysloman (toisen lapsen la 31.10) Neiti käy kerhoilemassa pari kertaa viikossa mutta muuten seura toki kelpaisi =)

Ollaan muutettu noin kk sitten Tampereelta Ylöjärven puolelle, mutta meillä auto aina silloin tällöin käytössä ja bussithan kulkee myös täältä "sivummalta"..

Liina-Lotta
Heipä hei Marup! Ylöjärvi?Apua, sehän on ihan toisella puolella maapalloa :\|
Mutta eiköhän kaikki aina järjesty kun vain bussiin mielii hypätä..

Eli, kuinkas vanhoja ovat vanhemmat? Minä olen juuri ja juuri 30v.

Ja muuten, onnea loppumetreille =) ;)

Mejjän perheestä löytys 3v.tyttö ja toinen samaa sukupualta oleva jolla ikää 7kk =) Itse äitee on 21v.
Enemmän ku tervetullutta olis meillekin seura! :wave:
Jaa juu, Itä-Treella toistaseks viälä asustellaan ja bussilla pääsee meillekin mainiosti!=)

Kirjottelemisiin!

Yhteistyössä