Tampere hoi!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pulassa!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pulassa!

Vieras
Suunnittelen isänpäivä yllätystä miehelle (kyllä, olen ajoissa) ja olemme tulossa Tampereelle hotelliin yöksi 10-11.11.
Kertokaapa jotakin, mihin voitais mennä? Joku sellanen paikka, missä 2,5v viihtyis ja mies tietty, mutta enemmänkin nyt ajatellen sitä yhteistä hetkeä.
Kattelin Tampereen nettisivuilta, että siellä on joku Muumimuseo, onkohan se liian tylsä tuollaselle 2veelle?

Syömään olis tarkotus mennä Classic American Dinerin, ihan miehen takia. :D

Muumimuseo on kiva paikka, mutta riippuu ihan siitä teidän lapsesta, että tykkääkö. Se on museo, jossa pitää olla rauhassa ja hiljaa, siellä on ikäänkuin akvaarioita, joissa on kuvattu nukein eri kohtia muumi tarinoista. Meidän lapset on oikesti nauttineet tuosta vasta 3,5- 4v alkaen, kun ymmärtävät jo tarinaa, jonka voi lukea joka "akvaarion" kohdalla.

Okei, näin mä vähän ajattelinkin. Välillä tuo jaksaa keskittyä, mutta sitten kun sille päälle sattuu niin ei jaksa kiinnostaa.
Olisko mitään hyviä ideoita muihin paikkoihin?
Miten Poliisimuseo?

Kahville sitten Pyynikin näkötornille.

Ei taida muumimuseo kiinnostaa noin pientä. Menkää sinne mikä teitä aikuisia kiinostaa. Vakoilumuseo ehkä tai vapriikki. Vapriikkia voi kiertää niinkin, että käy vain jääkiekkomuseossa tai luonnontieteellisessä. Leluosastokin siellä on.

Mistä olette kiinostuneita ja missä yövytte?

Suunnittelen isänpäivä yllätystä miehelle (kyllä, olen ajoissa) ja olemme tulossa Tampereelle hotelliin yöksi 10-11.11.
Kertokaapa jotakin, mihin voitais mennä? Joku sellanen paikka, missä 2,5v viihtyis ja mies tietty, mutta enemmänkin nyt ajatellen sitä yhteistä hetkeä.
Kattelin Tampereen nettisivuilta, että siellä on joku Muumimuseo, onkohan se liian tylsä tuollaselle 2veelle?

Syömään olis tarkotus mennä Classic American Dinerin, ihan miehen takia. :D

Hahhahahaah

Yhteistyössä