Alkuperäinen kirjoittaja hukassa:
Miten mä tästä kertoisin? Ois ihan kiva keskustella asiasta ihan sovussa, mutta jos sanon miten sain tietää niin vetää kilarit..
Paskamainen tilanne sulla, todella :hug:
Sehän nyt on selvää, että varmasti vetää kilarit, mutta ei sillä ole mitään väliä enää, koska
hän on jäänyt kiinni. Pystyykö hän edes tunnustamaan/kohtaamaan? En usko.
Rukoilijasirkan kanssa pitkälle samaa mieltä. Hän kirjotti sen mitä mä tilanteesta ajattelen.
Naisesi ei osaa rakastaa edes itseään. Tuollaisen käytöksen takaa löytyy yleensä syykin, kun sitä alkaa tarpeeksi pitkälle hakemaan.
Hyyssääminen ei auta häntä, ei millään, vaan pahentaa tilannetta.
Mun mielestä tuossa on selvä peli. Noin rankkaa pettämistä, jossa lapsi on mahdollisesti saanu alkunsa sysätään toisen ihmisen harteille |O Kertoo paljon naisen luonteesta, arvostuksesta sua kohtaan. Nainen pitää sua täysin kynnysmattona.
En välttämättä usko, että saisit mitään selittelyjä naiselta miksi niin tekee. Sinuna varmaan tekisin niin, että pakkaisin naisen tärkeimmät kamat jätesäkkiin ja ovelle odottamaan. Sitten läväyttäisin todisteet naisen nokan eteen enkä varmaan vaatisi edes selittämään. Tuumaisin vain, että "luottamus ja
rehellisyys on suhteen perusta. Niitä kun ei tässä suhteessa ole, turha jatkaa."
Teet oikeasti naiselle ison palveluksen, kun heität hänet pihalle. Joskus hänenki on kohdattava tekemisensä ja kasvettava aikuiseksi.
Ai juu, muista käydä testeissä ja sano naiselle myös, et käy sukupuoitaudit testauttamassa. Varmaan siinä vaiheessa sanosin muutaman totuuden suojaamattomasta yhdynnästä
Se on rankkaa, mutta luulisin, että sunkin taakka kevenee huomattavasti, kun nainen ei enää pyöri samoissa nurkissa. Ihan varmasti löydät naisen, joka sua arvostaa, kunnioittaa ja rakastaa.
Haavojen parantuminen voi viedä kauan, mutta on se sen arvoista.
Jaksamisia sulle :hug: