Tämmönen ongelma täällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Mies on aina ollu semmonen että sen pitää saada seksiä aika usein, no ei se mitään, kyllä se mulle passaa yleensä. Mutta kun päivät menee tolla miehellä siitä hokiessa, vaikka oltas illalla hommailtu niin tää alottaa aamulla taas siitä hokemisen tai puhuu ainakin jotain asiaan liittyvää. Mua ei oikeestaan aina huvita ton hokemisen takia, se ärsyttää kun ei muusta puhu kun seksiin liittyvistä asioista.

Ei se tommonen ole ennen ollu, ja v.loppuna se alko mulle puhumaan että sua ei enään kiinnosta kun olen tämmönen nahjus. Ei se pidä paikkaansa yhtään vaan se jatkuva hokeminen ja asiasta jauhaminen, sanoin kyllä tästä mutta ei se sitä kauaa muistanu kun taas alko.

Ensin mietin että sillä on joku ongelma nyt itsensä kanssa, vähän siltä kuulosti mutta ei meillä ole mitään ongelmia ollu sänkyhommien kanssa kyllä.

Mikähän sitä vaivaa??

Varmaan on aika keskustella, ei muakaan kiinnostas jos mies jatkuvasti hokisi..Jospa hän kokee olevansa jotenkin riittämätön tai onko hän esim. ulkoisesti muuttunut mikä vaikuttaisi omakuvaan tai onko sattunut jotain mikä on horjuttanut omakuvaa jollain lailla?? töissä esim.

Onhan tästä jo puhuttu mutta ei tolle mikään tunnu riittävän, olen sanonu että mua ärsyttää vaan ja ainoastaan jatkuva hokeminen asiasta, ja se vie minun halut eikä mikään muu.
Ei se sitä jostain syystä halua uskoa, eikä tajua lopettaa.
Onhan mies mua jonku verran vanhempi mutta ei paljoa, joku kompleksi sillä varmaan on.
Komee ja ihana mies tuo on.

jos sillä on jotain supinaa muualle päin.. ainakin mulle kävi noin ensin ei minkäänlaisia haluja ja yhtä-äkkiä mikään ei riitä mut jäi kiinni pettämisestä olisi kyllä pitänyt ymmärtää jo paljon aikaisemmin ku muuttui ihan silmissä

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
jos sillä on jotain supinaa muualle päin.. ainakin mulle kävi noin ensin ei minkäänlaisia haluja ja yhtä-äkkiä mikään ei riitä mut jäi kiinni pettämisestä olisi kyllä pitänyt ymmärtää jo paljon aikaisemmin ku muuttui ihan silmissä

Mistäs tuota tietää varmaks mutta en jaksa uskoa, ei ole pettäjä sorttia.

Yhteistyössä