M
minä
Vieras
Mies on aina ollu semmonen että sen pitää saada seksiä aika usein, no ei se mitään, kyllä se mulle passaa yleensä. Mutta kun päivät menee tolla miehellä siitä hokiessa, vaikka oltas illalla hommailtu niin tää alottaa aamulla taas siitä hokemisen tai puhuu ainakin jotain asiaan liittyvää. Mua ei oikeestaan aina huvita ton hokemisen takia, se ärsyttää kun ei muusta puhu kun seksiin liittyvistä asioista.
Ei se tommonen ole ennen ollu, ja v.loppuna se alko mulle puhumaan että sua ei enään kiinnosta kun olen tämmönen nahjus. Ei se pidä paikkaansa yhtään vaan se jatkuva hokeminen ja asiasta jauhaminen, sanoin kyllä tästä mutta ei se sitä kauaa muistanu kun taas alko.
Ensin mietin että sillä on joku ongelma nyt itsensä kanssa, vähän siltä kuulosti mutta ei meillä ole mitään ongelmia ollu sänkyhommien kanssa kyllä.
Mikähän sitä vaivaa??
Ei se tommonen ole ennen ollu, ja v.loppuna se alko mulle puhumaan että sua ei enään kiinnosta kun olen tämmönen nahjus. Ei se pidä paikkaansa yhtään vaan se jatkuva hokeminen ja asiasta jauhaminen, sanoin kyllä tästä mutta ei se sitä kauaa muistanu kun taas alko.
Ensin mietin että sillä on joku ongelma nyt itsensä kanssa, vähän siltä kuulosti mutta ei meillä ole mitään ongelmia ollu sänkyhommien kanssa kyllä.
Mikähän sitä vaivaa??