T
"Taru76"
Vieras
Juttelinpa kaverin kanssa kesäsuunnitelmista ja kerroin sitten omiamme ja hän totes, että vähän tapahtumaköyhä kesä... ite aattelin, että niin se saa ollakkin. Lapset on tosiaan 8- ja 6-v pojat (vanhempi menee tokalle, nuorempi eskarissa). Mulla on koko kesä lomaa, olen näet opettaja. Miehellä vapaata on Juhannuksesta elokuun alkuun. Tosin hän ottaa pari päivää vapaata reissuumme:
Minä menen lasten kanssa vanhempieni luokse: 7-10.6.
Kolmården/Gröna Lund/Helsinki-Tukholma: 18-21.6.
Häät P-Suomessa (2-3 yötä hotellissa): 14-17.7.
Siinä se ohjelma sitten melkeinpä onkin. Sitten ennen Juhannusta muutto mökille, johon sitten tulee vieraita enemmän tai vähemmän. Mökille matkaa semmoset 100 kilsaa, että välillä voidaan piipahtaa himassakin. Sitten palaillaan mökiltä kun miehen kesälomat loppuu. Toki sen jälkeen käydään vielä viikonloppusin jos on kivat kelit.
Mimmosia kesäsuunnitelmia teillä?
Minä menen lasten kanssa vanhempieni luokse: 7-10.6.
Kolmården/Gröna Lund/Helsinki-Tukholma: 18-21.6.
Häät P-Suomessa (2-3 yötä hotellissa): 14-17.7.
Siinä se ohjelma sitten melkeinpä onkin. Sitten ennen Juhannusta muutto mökille, johon sitten tulee vieraita enemmän tai vähemmän. Mökille matkaa semmoset 100 kilsaa, että välillä voidaan piipahtaa himassakin. Sitten palaillaan mökiltä kun miehen kesälomat loppuu. Toki sen jälkeen käydään vielä viikonloppusin jos on kivat kelit.
Mimmosia kesäsuunnitelmia teillä?