Tämmönen on mun kesä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Taru76"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Taru76"

Vieras
Juttelinpa kaverin kanssa kesäsuunnitelmista ja kerroin sitten omiamme ja hän totes, että vähän tapahtumaköyhä kesä... ite aattelin, että niin se saa ollakkin. Lapset on tosiaan 8- ja 6-v pojat (vanhempi menee tokalle, nuorempi eskarissa). Mulla on koko kesä lomaa, olen näet opettaja. Miehellä vapaata on Juhannuksesta elokuun alkuun. Tosin hän ottaa pari päivää vapaata reissuumme:

Minä menen lasten kanssa vanhempieni luokse: 7-10.6.
Kolmården/Gröna Lund/Helsinki-Tukholma: 18-21.6.
Häät P-Suomessa (2-3 yötä hotellissa): 14-17.7.

Siinä se ohjelma sitten melkeinpä onkin. Sitten ennen Juhannusta muutto mökille, johon sitten tulee vieraita enemmän tai vähemmän. Mökille matkaa semmoset 100 kilsaa, että välillä voidaan piipahtaa himassakin. Sitten palaillaan mökiltä kun miehen kesälomat loppuu. Toki sen jälkeen käydään vielä viikonloppusin jos on kivat kelit.

Mimmosia kesäsuunnitelmia teillä?

Jussina mökille, sit on parit häät, siinä meidän kesäohjelma..

Miks lomalla pitäs aina suorittaa?Hirvee kiire joka paikkaan, pitää ehtiä sinne ja tänne..Eiks lomalla oo tarkoitus rentoutua ja hypätä pois siitä arjen oravanpyörästä?

• Tykkää
Reactions: rockyroad
Jussina mökille, sit on parit häät, siinä meidän kesäohjelma..

Miks lomalla pitäs aina suorittaa?Hirvee kiire joka paikkaan, pitää ehtiä sinne ja tänne..Eiks lomalla oo tarkoitus rentoutua ja hypätä pois siitä arjen oravanpyörästä?

Tuu pliis kertomaan toi mun miehelle! Mulla on kauhea stressi jo ennen sen lomaa, kun kaikki mahdollinen pitää ehtiä tehdä niissä muutamissa viikoissa :kieh: Onneksi olen hoitovapaalla niin saadaan alkukesä vaan olla lasten kanssa.

Taru, älä huoli. Teillä on ihan tarpeeksi puuhakas kesä, perheen ja suvun kesken. Kaveris on mielikuvitusköyhä jos vain topten-listan huvi-ja vesipuisto "rahat tänne" paikat antavat lapsille tarpeeksi virikkeitä.

No voi jessus sentään! Pitäskö sitä purjehtia maapallon ympäri?! Meidän perhe tekee kesällä seuraavat asiat:
menemme:
-Korkeasaareen
-Puuhamaahan
-Särkänniemeen
-käymme risteilyllä (ei edes maihin, JÄRKYTTÄVÄÄ)

Nämä siis lasten kanssa, me vanhemmat sitten varmasti teemme jotain omien kavereiden kanssa.

No mulla se sit vasta tapahtumaköyhä loma onkin :laugh:
Loma alkaa 16.7 ja siitä mennään anoppilaan pohjoiseen.. siellä käydään sitten yhtenä päivänä Ranuan eläinpuistossa ja muuten vaan ollaan koko loma.. sit ku loma loppuu, tullaan takas kotia.. ja niin rattosasti menee meillä 3 viikkoa :D ja poitsu on 3,5 v. eikä varmaan kaipaa muuta virikettä ku tuon eläinpuiston kesälle :) ja tietenki et pääsee uima-altaaseen polskutteleen :)

Oioi, meidän perheessä sen sijaan kesä on vielä kurjempi. Me mennään vaan mökille 2 viikoksi ja siellä samalla on yhdet häät. Muita suunnitelmia ei vielä ole :(

Paitsi että aiotaan nauttia lomasta, puistoilla, käydä picnicillä, maauimalassa, uimarannalla, tehdä retkiä lähimetsiin, käydä mummolassa, pyöräillä jätskikioskille, leikkiä KERROSTALON (herranjestas!) pihalla, shoppailla, laittaa herkullisia ruokia, leipoa, pelailla ja katsoa ehkä jotain leffoja (hui!), mutta näitähän nyt ei lasketa kesäLOMAN vietoksi palstalla ;)

Yhteistyössä