Tammimammat!!!!

  • Viestiketjun aloittaja heppamami
  • Ensimmäinen viesti
taika-aili
minusta tulee kaksinkertainen tammiäiti. eka tyttö synty 3,1,2004 ja toisen la 3.1.2005! ja olen myös heppaäiti vaikka sille nyt vähän vähemmän aikaa. siis jos toi sun nimimerkki tarkottaa sitä....
 
heppamami
Me vaikutamme Kuopiossa. Täällä alkaa kans oleen aika muumimamma fiilis jo :p Ihan hyvin on mennyt. Ei oikeestaan minkäänlaisia vaivoja ole ollut. Nyt vaan rupee rinsessa painamaan jo tuolla lantion seudulla ja aika voimakaskin hänestä on tullut. Ens viikolla pääsee taas ultraan vilkaseen vaavelia. Tänään käytiin ostamassa pinnasänky ja hetihän se piti pedata. Sitteri vielä puuttuu mutta tuleekohan sitä käytettyä?!

Missäs päin muut vaikuttaa? Onkos teillä siellä mahdollisuus siihen kuntalisään? Onkohan Kuopiossa sitä? Kertokaahan kuulumisia. Niin ja heppahöperö olen kun joku sitä kysyi =)
 
taika-aili
miten sait tietää et se on tyttö? meille ne ei kerro. no ompahan jännitys loppuun asti. meillä ie hankittu ekalle sitteriä, auton turvakaukalo ajaa meil ainakin saman asian. mä en uskalla laittaa mitään viel valmiiks, ekalle kamat esille vast ku oli syntyny.
 
annis83
tää jämsästä eli keskeltä suomea.
Toteampaa vaan että itse olen hevosimmeisiä myös,opiskelen ratsastuksenohjaajaksi.
Niin ja poika on tulossa ..sen sain tietää jo pari kuukautta sitten :heart:
 
heppamami
Me käytiin yksityisellä rakenneultrassa niin kyllä siellä lääkäri kysyi että halutaanko tietää että kumpi on kun ihan varmaksi pystyi sanomaan. Tuolla kunnallisella puolella ne ei kaiketi kauheen herkästi lähde sanomaan et kumpi olis tulossa.

Tässä jo kovasti odotellaan että pääsis hevostelemaan. Kauankohan menee et pystyy... Täytyy rinsessakin viedä sit heti tallille haistelemaan ja isille sanoa että ponirahastoa keräämään :heart:
 
taika-aili
joo nii on tallille heti ku jaksaa lähtee... mä en oo hevosen selkään päässy sen jälkeen ku aloin oottaa ekaa, eli toukokuu 03 oon viimeks ridannu! synnytyksen jälkeen heti uus raskaus. ja meil mies on sitä mieltä et on liian vaarallista. kunnioitan sitä, onhan nämä senkin lapsia! jos jotain sattuis, eihän sitä koskaan tiedä... kyllähän jotku ratsastelee ihan loppuun asti, ite en varmaan pääsis enää ees selkään nousemaan...joteki toivoo et tää toinenki ois tyttö, sit ku ne ksvaa nii miten ihana ois käydä yhes tallil. ja sais helpommin isiltä ja papalta hepan. ne kun tekee mitä vaan tyttöjen vuoks ;)
 

Yhteistyössä