Tsemppiä
Mariani! Eiköhän se vähän kerrallaan etene, toivottavasti pääset pian kunnolla toimiin.
Kävin eilen neuvolassa, nyt oli joku sijainen
kaikki oli muutoin varsin hyvin, mutta pissassa glukoosi oli +/- mikä vissiin yleensä kuitenkin tulkitaan negaksi. No sehän meni siitä ihan paniikkiin, ja oli lähettämässä mua jo toiseen sokerirasitukseen - joihin ekat ajat olis ollut la:n aikoihin. Mä hänelle sanoin, että en todellakaan aio enää siinä vaiheessa mennä mihinkään sokerirasitukseen, kun en usko että sokereissa oikeasti olis mitään vikaa.
Ja kun asialle ei tässä vaiheessa edes tehtäis mitään, muuta kuin ruokavaliota pitäis tarkentaa. Sain sit muutamia tikkuja kotiin, että voin seurailla, näkyykö toiste yhtikäs mitään. Eipä ainakaan tänään oo näkynyt. Huoh. Onneks ens kerralla on taas oma terkka, joka on hyvin kokenut ja järkevän oloinen.
Nyt oli vauvan pää kiinnittynyt, sf-mitta menee tasasesti keskellä käyrää, eikä painoakaan ollu tullu kun +250 gr/vrko.
Oma olo on varsin seesteinen. Maha nyt on tiellä, mutta siihenkin alkaa alistua. Sormia vähän turvottaa yöllä/aamulla, mutta ei onneks mitenkään pahasti, hyvin vertyvät aamupäivän aikana. Välistä tuntuu lantiossa painetta/kipua, mutta enimmäkseen on varsin hyvä olla. Yöt nyt on melko katkonaisia, mutta päivisin voi nukkua, niin mikäpä tässä ollessa.
Me ollaan joulu miehen kanssa ihan kaksistaan kotosalla. Miehen vanhemmat käy tässä aatonaattona, kun tulevat hakemaan miehen siskoa lentokentältä, ja sillon syödään heidän kanssa. Varsinaiset jouluruuat toki vasta joulun pyhinä, niitä oonkin tässä pikkuhiljaa valmistellut. Laatikot on jo pakkasessa, ja huomenna olis karjalanpiirakoiden vuoro, täytepuuron tein äsken. Jos sitten aattona pääsee mahdollisimman vähillä kokkailuilla. Tosin meillä on miehen kanssa kyllä aina ollut aika rennot joulut, on naimisiinmenosta asti vietetty joulut kaksin. Ens jouluna sitten kolmisin
Meillä alkaa vauvaa varten olla kanssa aikalailla valmista. Vissiin joku sairaalakassi pitäis pakata, mutta en oo vielä uhrannut yhtäkään ajatusta koko asialle
Mies jo huomauttanu mulle muutamaan otteeseen. Ehkä teen tässä lähiaikoina jonkun listan, ja pikkuhiljaa pakkailen.
Mamadreadilla alkaa ennätykset jo kohta paukkua! Toivotaan, että tulee vielä päiviä lisää ja paljon!
Apua, tulipahan romaani, pahoittelut!
Musicro 38+3