Pikkutoive:Mä olen niin käsi etten löytänyt koko ryhmää fb:stä :ashamed: Ja mistä siis löydän sen sun sähköpostiosoitteen? Oon ihan onneton atk ihminen :/
Jeccika:Kivat ultrakuulumiset :flower: Mekin saatiin paljon kuvia mukaan, peräti 9kpl
kun esikoisesta irtos vaivaset 3kpl. Kauhee kopiointi silloin, että saa mammoille jaettua
Spatz:Kivoja uutisia sielläkin, jee!
Hermot on niiiiiin pirun piukalla täällä :kieh: Tuntuu, että nousen joka helvatan aamu väärällä jalalla ja vain lasken päiviä, että PÄÄSEN töihin hetkeksi! Olen siis vielä hoitovapaalla tuon erittäin uhmakkaan neitosen 1v6kk kanssa ja mua ei ole taitu luoda kotiäidiksi sitten yhtään :'( Jos jollain on vinkkejä miten saisin hermot kestämään niin kiitos tänne ja heti! :headwall: Eilen oli pitkästä aikaan oikeasti tosi kiva päivä tytön kanssa, mutta kun nää päivät on harvassa, hyvä jos 2krt kuussa tuntuu menevän päivät hyvin :ashamed: Miten ihmeessä sitä tulee jaksamaan kun toinen syntyy??? :attn: :'( Meillä tyttö menee mammalle hoitoon, onneksi sentään tuttu paikka ja saa myös serkut sinne kaveriksi ja sovittiin ainakin alustavasti niin, että kun Sintti syntyy tyttö on kotona niin kauan kuin isä pitää vapaansa ja jatkaa sitten mammalla ainakin muutaman päivän viikossa. Tunnen tästäkin jo niin pirun huonoa omatuntoa, vaikka tiedän jaksavani paremmin kun saan välillä keskittyä vain ja ainoastaan vauvaan ja myös levätä. Ja kun mies pääsee töistä niin sitten on kaksi vanhempaa antamassa huomiota myös taaperolle.
Oonko ihan ainoa näiden ajatusteni kanssa? :ashamed:
Hermot kireenä Toive81 ja Sintti 13+1