Huomenia
pikkutoive tsemppiä sokeri rasitukseen! :flower:
seksihaluista Mulla on ollut kyllä noiden pahoinvointienkin takia ihan hukassa melkein plussasta asti.. :ashamed: Mieskin siitä vähän maininnut
nyt pikkuhiljaa nostelee vähän halut päätään, mutta saas nähdä
toive Tsemppiä np-ultraan :heart:
sunshine Onnea hyvistä ultrakuulumisista :heart:
ilmoista Ooon kans AIVAN kypsä näihin ilmoihin, ei enää kämpässäkään voi hikoilematta olla! Eilenkin niin kovasti odottelin sadetta ja ukkoskuuroa, mutta mitä vielä, pari hassua pikku pisaraa tuli taivaalta ja muutama jyrinä ja se oli siinä!!! :kieh: Että otti päähän.. Miten ihmeessä näistä selviää elokuuhun asti? Oon viä punapigmentin omaava, että en mä tuolla rusketu, palan vaan.. 50 suojakerroin on ihan passeli mulle ja silti en voi 1h pidempään auringossa olla, kun alkaa jo heikottaa.. Valivalivalivalivali :headwall:
(.) Jaaas, näin taitaa mennä sitten joka aamu
Herään pirteenä ja kun työpaikan tuolille istun, niin iskee kamala väsymys
Johtuiskohan jostain ilmasta
Täällä olo on muuten aikas samanlainen, eilen tuli taas sellasia ihme maha fiiliksiä, kun riehuin kotona.. Täytyykin sanoa noista neuvolassa parin viikon päästä, enpä olis tajunnut mainita, jos
Kreecher ei mitään olisi sanonut
Tuittu tuleeko sulle niitä mahafiiliksiä/kipuja/vetäsyjä/paineen tunnetta vaan jos teet jotain? vai muutenkin? Itellä tuli ekaa kertaa eilen, kun enemmän riehuin, muuten tullu aina, kun oon istunut.
piupula ja leevi 14+6 ( huomenna poksuu
)