Tammikuiset 2020

Moi! Eilen oli täällä ultra vihdoin ja kaikki hyvin, pieni liikku hirveesti koko ajan ja nyt vasta sain tarkan lasketunajan eli se olis sitten 23.1 vähän pidemmällä siis oltiin kuin mitä ite oletin :love: Mäkin olisin siis vielä kiinnostunut tosta faceryhmästä jos mukaan mahtuu eli laitatko mullekin viestiä @Mollama (y)
 
Heips! Täällä olisi vielä yksi FB-ryhmästä kiinnostunut kolmannen odottaja, jos mahtuu mukaan! Olin alkuun luulossa, että la on helmikuun alussa, mutta tänään NT-ultrassa varmistui lasketuksi ajaksi 29.1. Olen jo helmikuisissa höpötellyt, mutta todennäköisesti vauva syntyy jo tammikuun puolella, ainakin jos edellisiä synnytyksiä katsoo. Olisi siis kiva päästä mukaa, eli mullekin voi laittaa viestiä @Mollama ! En pysty laittamaan sulle yv:ä.
 
Viimeksi muokattu:
Onko täällä vielä tammikuisia vai onko kaikki siirtyny faceen? :)
Yks facen ryhmä ehti täyttyä mikä ei ilmeisesti näkynyt muille. Onko tietoa onko muita fb-ryhmiä mitkä ei näkyis muille? Töissä ei asiasta tiedetä, nii jos sais tän kesäloman ajan pidettyä vielä salassa :LOL:
Kiva ois höpistä raskausajasta, kun esikoista ootellaan:love:
Jos tiiät jonkun salaisen ryhmän, niin vinkkaa. (y)
 
Heippa!

Täällä yksi uusi toista lasta odottava :) LA 30.1. Tulin etsineeksi kanssa odottajia ja lueskelin tätä ketjua taaksepäin. Ilmeisen hiljaista täällä kuitenkin.

Meillä tosi pitkä taival takana ja vihdoin alkaa antaa itselleen luvan pitää tätä totena❤ Onko joku foorumi tai FB-porukka mihin olisi vielä mahdollisuus päästä mukaan rupattelemaan?

Ihanaa odotusta kaikille!
 
novelleplus, joo, ehdottomasti täältä löytyy juttukaveri! Toivotaan, että muitakin ilmaantuisi :)

Onko sulla raskaus edennyt hyvin ja hyvä fiilis? Mulla oli alussa tosi paljon väsymystä ja etovaa oloa, mutta tossa jokunen viikko sitten loppui ihan täysin! Nyt vaan öisin huomaan että hankala löytää hyvää asentoa, kun tuntuu että maha vähän pullahtanut ulos! Tyyny jalkojen välissä pystyy parhaiten nukkuu :) Olikos sulla mitkä viikot nyt menossa?
 
Täällä oli pitkään kanssa väsymystä ja etovaa oloa. Alussa oli tiputteluvuotoa noin rv 12 asti, joka aina hetkittäin säikäytti :notworthy:Tänää on 18+5 ja olo pääosin hyvä :)
Rakenneultraa tässä hiljalleen alkaa ootella, siihen ois vielä pari viikkoa. Saa nähä kuinka malttamattomaks sitä tulee odotellessa :LOL:
 
Mulla oli esikoisesta tiputteluvuotoa kans jonnekin 10-11 viikoille asti.. olin aivan hermoraunio :notworthy: Kävin jopa yksityisellä tarkistuttamassa 9vkolla että kaikki ok, vaikka oli ollut 7vko varhaisultra.. mutta kaikki meni hyvin :)

Mun pitää rakenneultraa vielä odotella reilu kk, on vasta syyskuun puolella! Ensi viikolla on neuvolalääkäri.

Mukavan lepposasti tää mennyt, kovasti tekis mieli alkaa jo kaivaa pojan vanhoja kampsuja ja alkaa pesemään vauvanvaatteita, mutta koitan hillitä itseäni, etten ainakaan ennen rak.uä rupeaisi hössöttää.. :D
 
Paljon teillä tulee lapsille ikäeroa? :)
Millä viikolla oot, kun neuvolalääkäri jo? Mulla ei oo vielä ollu, syyskuussa on perusneuvolasetti mutta neuvolalääkäri lapun mukaan vasta pari viikkoa sen jälkeen :whistle:
Jotenkin mieltänyt niin ettei ennen rakennetta alkais hössöttää :D Vähän oon kyllä kaappeja siivoillu, kun pitäis joissain vaiheessa vielä muuttokin hoitaa alta pois :LOL:
 
Moi :)

Ikäeroa tulee 6v. Tehtiin tätä pikkuista toooosi pitkään, meni useampi vuosi.. pienempi ikäero oli toiveissa, mutta hyvät puolensa kaikessa, nyt oon vauvan kanssa kotona, kun esikoinen aloittaa koulun :)

Mulla nyt 16.viikko lopuillaan ja eka lääkäri on 17.viikolla. Terveyden hoitajan osuus oli toissa viikolla (14) ja seuraavana sit lääkäri. Katsoin ihan kaupungin neuvola-sivuilta (Hki) että kuuluukin olla. Missä päin asut, voisikohan näissä olla jotain paikkakuntaeroja?

Oliko sulla muuten nyt ensimmäinen tulossa?

Mä päätin että pidän pään kylmänä sinne rakenneultraan asti, etten ala ostelee ja järjestelee kaikkea. Nyt vaan tuntuu että kauheesti puhunut tästä, kun kerrottu tuttaville ja vanhemmille. Ja tietty meidän poika kyselee paljon :love:

Tsemppiä, olikos sulla se rakenne-uä jo pian? Mulla vielä 5 viikkoa sinne :confused::D
 
Onneks hyviäkin puolia on ikäerossa :)
On varmasti kiva olla sit kotona, kun esikoinen menee kouluun (y)
Seuraava neuvola on viikolla 22-24 ja lääkäri sitten 26-28 o_O Asutaan Jyväskylässä, että näköjään eroja löytyy :LOL:

Rakenne on vähän yli viikon päästä. Hetkittäin aika menee kovaa vauhtia ja sitten taas ei :D Ekaa ootellaan, nii kaikki uutta joka aiheuttaa välillä stressiä kaikesta:D
 
(y)(y)Mä muistan kans ekan odotuksen, kuinka kaikki oli uutta ja jännää :)

Sulla on nyt rakenneultra tässä ihan lähipäivinä, tsemppiä (y) Mä odottelen vielä 3,5vko!!

Mulla oli muuten se lääkäri jo ja oli kyllä tosi nopea ja ehkä vähän turha. Juteltiin, kyseli vointia, kattoi verenpaineen ja kuunteli sydänäänet. Eli ihan kuin perus neuvolakäynti, mutta kesti vaan alle vartin :LOL:

Onko sulla liikkeet jo tuntunut? Mulla alkoi viime viikolla tuntuu, aika ihanaa kun voi vähän itse kuulostella että onko siellä liikettä ja eloa:)
 
Täällä kanssa tammivauvoihin kuuluva odottaja:love: La olisi 3.1.20. Eilen oli rakenneultra jossa kaikki oli hyvin, ja prinsessa meille ilmeisesti olisi tulossa:love: taustalla pelottelee liuta keskenmenoja, joten varovasti olen vasta nyt alkanut iloitsemaan. Pikkuisen liikkeiden tunteminen on tuonut paljon helpotusta jatkuvaan stressaamiseen. Olen viikolla 21
 
Täällä rakenne ohi ja kaikki hyvin :)
Sukupuolesta ei täyttä varmuutta saatu, mutta tyttöä epäili. Sano vaan et tyttöä on vaikeampi näillä viikoilla tietää varmasti.
Aika hauska fiilis kun potkut alkanu tuntumaan :love: Tähän asti en oo kans raskaudesta osannu nii iloita kun taustalla keskenmeno. Mutta hiljalleen alkaa tulla sellanen fiilis et luottaa tähän hommaan:)
 

Yhteistyössä