Tämänkö tää raskaus taas tuo? Heräsin aamulla itkien..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kerpele

Aktiivinen jäsen
07.09.2010
11 640
3
36
..Eikä se paha mieli tunnu menevän ollenkaan ohi.

Illalla aloin miettimään noita mun luomia, joita en kehtaisi mennä lääkärille ollenkaan näyttämään koska niin monta kertaa mulle on lääkärissä todettu eri jutuista että vauhkoan vain turhaan.. Pelkään silti melanoomaa, luomet ovat muuttuneet ja kehon eri kohdissa on kutiavia ja kirveleviä luomia, joista lähtee ihoa jne.

Sitten kun mies on harvinaisen kipeä, niin aloin miettimään että kun hällä on haava huulessa joka ei meinaa parantua että onko se sittenkin joku kamala juttu..

Näen sitten painajaisia ja tuntuu että alakulo taas valtaa alaa..

Tää syö mua, enkä kestä jos tää vaan jatkuu taas ja raskausajasta tulee samanlaista rämpimistä kuin edellisistä.. :((

Mut eikö aina sanota et pitää mennä lääkäriin näyttään luomia jos niissä on muutoksia!?! Tottakai sä meet jos ne kutiaa jne herttileijää tietty meet... *hali*

sellasta se on. mulla se oli tota koko raskaus kun poikaa odotin, tytöstä aurinkoa vaan. Mutta, menisin näyttämään noita luomia, jos vaikka nyt ei ihan melanoomaa olekaan niin joku ihottuma?

Mulla oli tytön ja pojan raskaudet molemmat samanlaisia..

Mä vaan vihaan sitä tunnetta kun lääkärissä ei välitetä, sitä arvottomuuden tunnetta.. Tosin täällä uudella paikkakunnalla oon saanut ihanaa palvelua, mutta pelkään silti että jos se muuttuu samanlaiseksi kuin Helsingissä asuessamme..

En jaksais enempää mitään masentavaa..

Tsemppiä! Tiedän tunteen.

Yleisesti ottaen inhoan kaikkea ylimääräistä huomiota ja hössötystä, mutta nyt raskaana ollessa olisi kiva, että joku edes joskus ottaisi huomioon.

Tänään tuli taas oikea huomioimisen huipentuma miehen osalta. Herätessään huikkasi synttärionnittelut ja vähän aikaa raapi muniaan ennen kuin ilmoitti lähtevänsä pikaisesti käymään jossakin. Sanoi vielä lähtiessään, että tulee kohta.
No nyt ollaan oltu kohta 4h tuon 2 uhmiksen kanssa täällä kahdestaan ja suunnitelma kirppikselle lähdöstä meni reisille kun mies vei auton.
En kaipaa mitään päivää prinsessana tai muutakaan erityiskohtelua, mutta olisi se nyt ihan kiva että jollain tapaa ottaisi toiveeni huomioon edes syntymäpäivänäni. Ja vaikka tällainen on muutenkin kurjaa, niin raskaana ollessa tuntuu vielä kaksin verroin kurjemmalta.

Tsemppiä! Tiedän tunteen.

Yleisesti ottaen inhoan kaikkea ylimääräistä huomiota ja hössötystä, mutta nyt raskaana ollessa olisi kiva, että joku edes joskus ottaisi huomioon.

Tänään tuli taas oikea huomioimisen huipentuma miehen osalta. Herätessään huikkasi synttärionnittelut ja vähän aikaa raapi muniaan ennen kuin ilmoitti lähtevänsä pikaisesti käymään jossakin. Sanoi vielä lähtiessään, että tulee kohta.
No nyt ollaan oltu kohta 4h tuon 2 uhmiksen kanssa täällä kahdestaan ja suunnitelma kirppikselle lähdöstä meni reisille kun mies vei auton.
En kaipaa mitään päivää prinsessana tai muutakaan erityiskohtelua, mutta olisi se nyt ihan kiva että jollain tapaa ottaisi toiveeni huomioon edes syntymäpäivänäni. Ja vaikka tällainen on muutenkin kurjaa, niin raskaana ollessa tuntuu vielä kaksin verroin kurjemmalta.

Kuule, ei lääkärit voi osoittaan välittämistään sen pahemmin jos ei ole mitään aihetta. Jos ei ole aihetta huoleen, niin ei sillon voi tehdä niille luomille yhtään mitään. Että turhaa lääkäreiden syyttelyä nyt.

Kuule, ei lääkärit voi osoittaan välittämistään sen pahemmin jos ei ole mitään aihetta. Jos ei ole aihetta huoleen, niin ei sillon voi tehdä niille luomille yhtään mitään. Että turhaa lääkäreiden syyttelyä nyt.

Kuule. Kun ei vaan ole.

Ja kuten sanottua, täällä uudella paikkakunnalla olen saanut hyvää palvelua tähän asti, ja olen kyllä myös antanut positiivista palautetta suoraan näille oikeasti asioihin tarttuville lääkäreille. Mutta, etenkin nyt tajuan miksi olen näiden vuosien aikana kehittänyt niin kamalan kammon lääkäreihin, ja siihen syynä on nimenomaan se tympeä kohtelu ja "pois jaloista"-potkiminen.

Yhteistyössä