Tämän päivän iltalehdessä se 25-v nainen oli omasta syystä köyhä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omasta syystä köyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28022247]No kun ne lapset pitää tehdä nuorena, vaikka väkisin. Ei väliä isästä tai parisuhteesta eikä mistään muustakaan. Kunhan vaan lapset on saatu NUORENA.[/QUOTE]

Katkera +35v?

Jep, niin oli.

Harmittaa vaan niiden oikeasti harmillisten tapausten puolesta, jotka ovat joutuneet vastaavaan tilanteeseen, vaikka ovat oikeasti yrittäneet tehdä elämällään jotain. Sitten tällaiset tapaukset nousevat aina esille muka esimerkkinä siitä, miten elämä onkaan ikään kuin ilman omaa syytä kurjaa, vaikka ihan peiliin voisi katsoa; ei koulusta, ei rahaa, ei töitä ja silti vaan lisää lapsia ja monta vuotta kotona. MIssä oma vastuu?

Mutta onneksi en itse ole tuossa tilanteessa, vaan olen valinnut toisin. Olisi mullakin ollut tuohon mahdollisuus, joten en jaksa sen enempää vittuuntua.

[QUOTE="vieras";28022247]No kun ne lapset pitää tehdä nuorena, vaikka väkisin. Ei väliä isästä tai parisuhteesta eikä mistään muustakaan. Kunhan vaan lapset on saatu NUORENA.[/QUOTE]

Etkö sinä tiennyt, että lasten saaminen on ihmisoikeus? Vaikka tietäsi etukäteen, että itsellä ei riitä rahaa lasten elättämiseen, niin niitä saa tehdä vaikka 8. Itse olen vähän eri kannalla, mutta tuo tuntuu olevan yleinen mielipide.

Mä olen lopen kyllästynyt noihin valittajiin. Perkele tekisivät elämälleen jotain. Käyttäisivät sen ajan kun haaveilevat taas yhdestä lapsesta siihen että oikeasti ottaisivat lusikan käteen. Valtiota on niin hemmetin helppo syyttä. Kuinka Kela kohtelee kaltoin ja vali vali.

Peiliin pitää katsoa. Raha ei kasva puussa vaan se on ITSE tehtävä. Mutta juu tuota se on se pullamössö sukupolvi. Onhan se helpompaa sikiäminen kuin ammatin ja työn hankkiminen. Vallankin kun suomessa lapsiperhe ei jää asunnottomaksi. Mamma helmoista suoraan valtion elätiks. JA sitten kutsutaan itseä aikuiseksi. Just joo.

Yhteistyössä