Tämäkö vauvapalsta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja entinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

entinen

Vieras
Nämä vauva-palstat ovat kyllä niin täynnä näitä täydellisiä äitejä. On kyllä niin loistavaa juttua eilisessäkin "Tahdon asia"-ohjelmassa näistä äideistä. Miksi, ette hyväksy muiden mielipiteitä? Miksi kaikkien tulisi hoitaa lapsensa samalla tavalla? Ja miksi, ette sitten vastaile kysymyksiin jos joku kysyy raskaudesta/lapsista tms vaan höpötätte kyllä Britney Spearsista, vaikka tämähän on vauva/lapsipalsta ainakin pääosin? Tai sitten kerrotte kuinka TEIDÄN poika/tyttö on oppinut taas jotain uutta ja haette kehuntaa. Joskus jaksoin pyöriä palstalla useamminkin, nykyään en enää jaksa kun jutut ovat täyttä soopaa. Olisi kiva jos olisi palsta, jossa olisi porukkaa, joka ei hauku toisia ja auttavat kysymyksissä jos joku niitä kysyy.

Varmasti kysymykseen kuin kysymykseen löytyy vastaus haulla.

Ja jos ei löydy, varmasti joku vastaa.

Eikä tämä ole vauvapalsta, vaan Kaksplussan Mitäs nyt, keskustelupalsta, aihetta ei tietääkseni ole määritelty.

Alkuperäinen kirjoittaja juntti:
vauva palsta? Ei se löytyy ihan toiselta sivustolta. Tämä on kaks plus ja sehän voi tarkoittaa vaikka minä ja Britney =)

Ja näin juurikin. Eikös Kaksplus ole vauvalehti? Eli siis palstakin luulisi olevan vauva/lapsipalsta? Onhan olemassa muitakin palstoja, joilla voi sitten puhua muuta asiaa, täällä kun olisi kiva lukea/kysellä vauva-asioista.

Alkuperäinen kirjoittaja entinen:
vauva palsta? Ei se löytyy ihan toiselta sivustolta. Tämä on kaks plus ja sehän voi tarkoittaa vaikka minä ja Britney =)

Ja näin juurikin. Eikös Kaksplus ole vauvalehti? Eli siis palstakin luulisi olevan vauva/lapsipalsta? Onhan olemassa muitakin palstoja, joilla voi sitten puhua muuta asiaa, täällä kun olisi kiva lukea/kysellä vauva-asioista.

Mä nyt toistan itseäni. Jos et ole huomannut, täällä on OSIOITA. Niistä voi valita sen itseään kiinnostavan osion jossa sitten keskustelee vaikka vauvoista. Tuskin kukaan alkaa lapsista puhumaan esim tuolla seksi osiossa. Miksi sitten tämä yleinen paskanjauhanta osio pitäisi pyhittää vauvoille? Moni äiti tulee tänne lähinnä puhuakseen kaikesta muusta kun lapsista. Sitä kun on kiinni lapsissa 24/7 niin kaipaa välillä sitä yleistä paskanjauhantaakin.
Ei äitiys ole rajoittava tekijä puhua muustakin kun lapsista.

Kaksplus ei oo vauvalehti, vauvalehti on ihan erikseen olemassa.

Siis tää vaikkapa Thaiklupilta on poistettava ainakin Up to you osio, koska kaikki mitä siellä on ei koske Thaimaan matkailua ja sitä rataa. Yleinen keskustelu keskustelupalstoilla on kielletty, saa puhua vaan siitä aiheesta, mikä on palstan ylläpidon varsinainen aihe-alue. No löysää pipoa!
Saa hiekkalaatikollakin puhua muistakin kun lapsista, vaikka lasten leikkipuistossa ollaankin.

Yhteistyössä