Tämä palsta on ihan kuollut!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harminpaikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harminpaikka

Vieras
Olin vuosia vuosia vakituinen kävijä ja kirjoittelija, nyt kävi täällä minä päivänä tahansa, mihin aikaan tahansa, on hiljaista. Ei paljon aloituksia, ei hauskoja eikä mitään muitakaan pitkiä ketjuja, ei vaihtelevuutta.
Ennen sai kysymykseen kuin kysymykseen vastauksen, nykyisin moni aloitus jää vastaamatta ja tippuu vain pois...

Mihin kaikki ihmiset ovat täältä siirtyneet?

Tuo on vain osa uudistusta. Palsta katsottiin raskaaksi ja tukkoiseksi juuri tuon väkimäärän ja pitkien kirjoitusten takia. Uudistus onnistui ja palsta keveni huomattavasti, vaikkain aika-ajoin takkuaakin

Saman huomannut, käyn nykyään vauva.fi sivuilla. Sillon tällön satunnaisesti enää kurkaan mitä täällä on. Mutta jos saman aloituksen laittaa vauva.fi sivuille ja tänne niin siellä vauvalla tulee puolet enemmän vastauksia...

[QUOTE="vieras";22296750]Tuo on vain osa uudistusta. Palsta katsottiin raskaaksi ja tukkoiseksi juuri tuon väkimäärän ja pitkien kirjoitusten takia. Uudistus onnistui ja palsta keveni huomattavasti, vaikkain aika-ajoin takkuaakin[/QUOTE]

Todellakin onnistuttiin karkottamaan 75% kävijöistä. Jos se oli tarkoituskin niin ihmettelen suuresti! Toivottavasti mainostajatkin tajuaa siirtyä muualle kun ei tätä kautta enää ainakaan tule asiakkaita.

Yksi syy voi olla myös se, että osa viesteistä menee automaattisesti modejen hyväksyttäviksi ja jos modeja ei satu olemaan paikalla, niin kirjoitustaan ei saa näkyviin. Luultavasti turhauttaa kirjoittajaa.... en mä ainakaan jaksaisi kauaa yrittää.

[QUOTE="vieras";22296750]Tuo on vain osa uudistusta. Palsta katsottiin raskaaksi ja tukkoiseksi juuri tuon väkimäärän ja pitkien kirjoitusten takia. Uudistus onnistui ja palsta keveni huomattavasti, vaikkain aika-ajoin takkuaakin[/QUOTE]

ai jaa, olipa erikoine uudistus että kaikki kävijät karkoitetaan, mikähän idea siinä muka olis :(

[QUOTE="Satunnainen vierailija";22296756]Saman huomannut, käyn nykyään vauva.fi sivuilla. Sillon tällön satunnaisesti enää kurkaan mitä täällä on. Mutta jos saman aloituksen laittaa vauva.fi sivuille ja tänne niin siellä vauvalla tulee puolet enemmän vastauksia...[/QUOTE]
Oho. Täällä on toinenkin satunnainen.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22296811:
Yksi syy voi olla myös se, että osa viesteistä menee automaattisesti modejen hyväksyttäviksi ja jos modeja ei satu olemaan paikalla, niin kirjoitustaan ei saa näkyviin. Luultavasti turhauttaa kirjoittajaa.... en mä ainakaan jaksaisi kauaa yrittää.

Se ei tule koskaan näkyviin. Niin monta viestiä sinne on mennyt jai ikinä ne eivät ole näkyviin tulleet ja ikinä niissä ei ole ollut mitään mikä vaatisi hyväksymistä

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22296811:

tuo on ihan älytöntä, raivostuttavaa!!!!!!!!!!! Eilenkin tein aloituksen, ihan peruskyssäri, ei linkkejä, ei tuhmuuksia, niin aloituksen jälkeen en päässyt enää omaan ketjuuni vastaamaan! Kaikki meni tarkastettavaksi. Sinne meni "keskustelu" :( Mahtoi siinä sitten vastanneetkin ihmetellä kun aloittaja ei enää kommentoinut vastauksia eikä vastannut toisten kysymyksiin. Niin, kun pystynyt!!

Ja lisäksi varmaan moni vaan todennut, että samat jutut täällä pyörii vuodesta toiseen ja ovat kyllästyneet. Itsekin mietin välillä, mitä hittoa mä täällä vielä teen :D Mutta enpä mä enää palstailekaan muulloin kuin silloin, kun teen koneen ääressä jotain muutakin.

Toisaalta...kyllähän täällä porukkaa näyttäisi olevan. Esim aloitus "Vauva 6kk menossa viikonlopuksi hoitoon, mites soseitten laita? " on ollut 1 h 20 min palstalla ja sen on lukenut jo 168 käyttäjää. Tosin siihen on tullut vain 26 kommenttia.

no se on se synti...uskokaa jo.....niin ja tietysti se raamattu - ihme sakkia ihme avauksineen jatkuvasti.

uudestaan ja uudesta....tää biisi jää soimaan sun päähän...

...eihän täällä mistään muuta yhtä paljon jankatakaan.

ja jos jotain muuta joku sattuisi keksimäänkin, silti vain jankattaisini...

http://www.youtube.com/watch?v=5PdEQntATyw

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22296960:
Ja lisäksi varmaan moni vaan todennut, että samat jutut täällä pyörii vuodesta toiseen ja ovat kyllästyneet. Itsekin mietin välillä, mitä hittoa mä täällä vielä teen :D Mutta enpä mä enää palstailekaan muulloin kuin silloin, kun teen koneen ääressä jotain muutakin.
Mutta jos olet käymättä muutamaan päivään niin täällä on tapahtunut jotain ihan hillitöntä, josta olet jäänyt paitsi ja olet ihan pihalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22296997:
Toisaalta...kyllähän täällä porukkaa näyttäisi olevan. Esim aloitus "Vauva 6kk menossa viikonlopuksi hoitoon, mites soseitten laita? " on ollut 1 h 20 min palstalla ja sen on lukenut jo 168 käyttäjää. Tosin siihen on tullut vain 26 kommenttia.

Jep, sekin saattaa vähentää muuten vastailua, kun nykyään näkee kursorilla heti mitä aloitus pitää sisällään. Silloin ei kovin montaa aloitusta tule oikein avattuakaan, jos aihe ei kiinnosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;22297098:
Jep, sekin saattaa vähentää muuten vastailua, kun nykyään näkee kursorilla heti mitä aloitus pitää sisällään. Silloin ei kovin montaa aloitusta tule oikein avattuakaan, jos aihe ei kiinnosta.
Totta!!! Mä käytän tuota kursoritoimintoa ja moni ketju jää avaamatta sen ansiosta.

Yhteistyössä