tämä päivä oisi kyllä saanut jäädä elämättä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hinni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hinni

Aktiivinen jäsen
27.09.2004
2 112
0
36
Tuli kirjaimellisesti taas huomattua, että akkaporukassa on mahdotonta olla (sori vaan palstailijat). Ikinä ei voi sanoa mitään tai edes vilkaista ketään ilman että nurkkajuurella ruvetaan jotain ruotimaan ja sorsimaan. Vuorotellen haukutaan jokainen ja tehdään syntipukki syyttömistä. Ilmeisesti vaan sen takia, että itsellä on paha olla. Tänään on ollut ensimmäinen päivä, jolloin minua todella kaduttaa alanvaihto. Tai ei oikeastaan alanvaihto niinkään, vaan tuo akkaporukassa oleminen ja kyräileminen :kieh:
Onkos muilla samansuuntaisia kokemuksia.

Alasta riippumatta aina mahtuu joukkoon mätämunia. Jollakin työpaikalla vaan voi olla niin myrkyttynyt ilmapiiri. Jossain toisessa saman alan paikassa taas on meininki ihan toinen. Harmi, että olet sattunut kehnoon paikkaan duuniin.

Itse asiassa en ole vielä duunissa vaan opiskeluvaiheessa. Juu ja todellakin tällä hetkellä harmittaa, että tulikin lähdettyä...Miesten kanssa ei ollut läheskään noin paljon noita paskanjauhamisia ym. Jos jotain oli, se sanottiin heti, eikä jeesusteltu pikkuporukoissa.

joo.. naiset osaa olla raadollisia tosilleen :/ kaupassa kun olin töissä niin aina joku puukotti jotain selkään.. ihmeellistä seläntakana paskan jauhaamista ja sit ollaan edessä päin niin aurinkoista että... pllaaahh.. mua oksettaa :x

Meillä töissä pari miestä ja kaipa he vähän rauhoittavat tilannetta. Toisaalta kilpailua tuntuu olevan, minä olen siitä onneksi pystynyt olemaan erossa, ehkäpä siksi että olen muita huomattavasti nuorempi eivätkä koe mua uhkana...

Ootko hoitoalalla? Siellä tuo tuntuu melkein olevan enempi sääntö kuin poikkeus... Itse just oon löytänyt paikan, joss atuota ei onneksi tapahdu, tosin en tiedä, mitä minusta selän takana puhutaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja aapeelle:
Ootko hoitoalalla? Siellä tuo tuntuu melkein olevan enempi sääntö kuin poikkeus... Itse just oon löytänyt paikan, joss atuota ei onneksi tapahdu, tosin en tiedä, mitä minusta selän takana puhutaan ;)

B) tai siis opiskelen. Ja huh huh minkälaista hiekkalaatikkoleikkiä saa leikkiä. Ehkä helpommalla olisi päässyt, jos en olisi ottanutkaan lopareita entisestä ammatistani miesvaltaisella alalla.

Tuttua,tuttua.Mielenterveyspuolella on ihan ehdottomasti paras henki työntekijöiden kesken.Näin olen todennut :)

veikkaisin,että huomaat sen,jos et ole vielä mielenterveyspaikassa kerennyt käydä harjoittelemassa.