Tämä on varmasti ärsyttävä kysymys...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Mutta onkohan minulla nyt sitten "se" vai ihan tavallinen flunssa?

Ei huimausta, ei oksentelua mutta hitonmoinen yskä ja nuha jatkuneet nyt muutaman viikon. Oli pois välillä mutta tuli taas.
Keuhkot rohisee mutta mitään ei tunnu lohkeavan. Nyt alkaa kyllä olemaan jo vähän voiton puolella. En ole erityisemmin väsynyt tms.

Olisko tämä nyt lievänä sikaa vai tosiaan vain flunssa?

Ihanaa jos joku jaksaa auttaa!!!

Mulla oli 3 viikkoa yskää ja nuhaa, hirveetä keltavihreetä limaa nousi yskiessä, ei kuumetta eikä lihaskipuja, itsestään meni ohi eikä tarttunut muihin perheenjäseniin. Kesti tosiaan sen kolme viikkoa =(

Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:
Mulla oli 3 viikkoa yskää ja nuhaa, hirveetä keltavihreetä limaa nousi yskiessä, ei kuumetta eikä lihaskipuja, itsestään meni ohi eikä tarttunut muihin perheenjäseniin. Kesti tosiaan sen kolme viikkoa =(

Eli oliko tavallinen flunssa vai sikaa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:

Eli oliko tavallinen flunssa vai sikaa?

Oletan että oli tavallista flunssaa. En siis käynyt lääkärissä enkä ottanut Buranaa kummempaa, sitäkin siksi että tuli pää kipeäksi yskimisestä.

Yhteistyössä