Tämä on varmaan jo opetettu ala-asteen biologian tunneilla, MUTTA kysyn silti...Pitääkö menkat alkaa ennenkuin voin jatkaa e-pille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
?

Kun menkkoja ei näy eikä kuulu. Imetyksen lopettamisesta joku 4 viikkoa...
Pitääkö nyt vain kärsivällisesti odottaa ja olla ilman seksiä siihen asti, että menkat sieltä taas joskus alkaisivat ja saisin ottaa ekan pillerin...:ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:
Onhan sitä nyt muitakin ehkäisymuotoja kun pillerit. Ei sen takia selibaatissa tarvi olla.

No kun ei ole... Cerazettea en uskalla aloittaa kun siitä olen niin paljon kauhua kuullut. Kumia ei olla ikinä harrastettu 12 vuoden aikana. Eikä harrasteta nytkään =).

Mä aloitin pillerit vaikka menkat ei olleet vielä alkaneet. Pitää vaan toimia sitten sen mukaan kuin olisi yksi pilleri unohtunut, eli luultavasti noin viikon ajan käyttää muuta ehkäisyä lisänä.

Alkuperäinen kirjoittaja 4 ruusua:
Vähän ohi aiheen, mutta tuksin ala-asteella vielä opetetaan että koska raskauden jälkeen saa alkaa syömään taas pilsuja...:D

Jos ymmärsit, niin tämä oli sarkasmia. Ilman otsikkoa joku olisi kumminkin tullut ketjuun kiljumaan, miten mitä olen nukkunut biologian tunnit.
Vrt. Kun joku kysyy, mitä se ja se tarkoittaa englanniksi, tulee pesservisserit ketjuun selittämään miten idiootti kysyjä on nukkunut ala-asteen englanninkielen tunnit.

Yhteistyössä