I
Isoäitiä hävettää :-(
Vieras
Minulla on 25v tyttö ja 23v tyttö. Poika sai vaimonsa kanssa reilu vuosi sitten lapsen. Tyttö sai miehensä kanssa kuukausi sitten lapsen. Nyt poikani ja tämän vaimo kertoivat, että heille on tulossa toinen lapsi eli minusta on tulossa jo kolmannen lapsen isoäiti vähällä aikaa, parin vuoden aikana. Tämä on niin noloa, kun kaikki jotka asiasta tietävät moittivat minua, että enkö minä ole kasvattanut lapsiani kunnolla, kun he ovat ilmiselvästi valtavan kiinnostuneita seksistä eivätkä edes osaa käyttää ehkäisyä kun saavat tätä tahtia lapsia. Kaiken lisäksi sekä poikani ja tyttäreni sanovat kumpikin, että he haluavat molemmat noin 3-5 lasta mahdollisimman lyhyillä ikäeroilla. Onneksi nuorin lapseni, 19v poikani ei ole lainkaan kiinnostunut seksistä ja antoi lääkärien jopa leikkauttaa kiveksensä kokonaan pois ettei hän vain koskaan tulisi isäksi ja nyt kun poika toipuu leikkauksesta niin hän menee munkiksi munkkiluostariin missä ei tietenkään harrastetta mitään seksuaalisuuteen liittyviä säädyttömyyksiä.