tämä neiti se aloittaa maanantaina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nea-01
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvän valinnan olet tehnyt, jos karppausta kokeilet :D Itse olen karppaillut reilut puoli vuotta, en kylläkään niin laihdutusmielessä. Ainahan sitä haluaisi kilon pari pois ;) Mutta normaalipainossa olen ja varsin tyytyväinen.

Jahas. Moi Nea-01 :wave: Porvari porvari por-vaaaa-riii!!!!! Ei mul oo varaa ainakaan mut tuun kyl lenkille jos muksut pysyy terveinä :D

Hän saa syödä pekonia *tähän se kateudesta vihreä hymiö* :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2006 klo 15:28 Kipinätär harmaana kirjoitti:
Jahas. Moi Nea-01 :wave: Porvari porvari por-vaaaa-riii!!!!! Ei mul oo varaa ainakaan mut tuun kyl lenkille jos muksut pysyy terveinä :D

Hän saa syödä pekonia *tähän se kateudesta vihreä hymiö* :D

Ei sunkka sää vaan suuttunu mul?

elikä sunnuntaina oli eka karppauspäivä ja tänä aamuna -2kg :) :) :) onpas kiva olo.onhan toi nopea pudotus,mutta eihän tätä ole tarkoituskaan jatkaa ikuisesti ;)
ja yllättävän helppoa ollu luopua kaikista hiilihydraateista.enkä ole lipsunut yhtään kertaa,jee =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 09:44 nelli kirjoitti:
nea voisitko kertoa mitä tarkalleen olet syönnyt kun noin hyvin paino on tippunut heti =)

eli sunnuntaista asti olen syönyt lihaa,kanaa,kasviksia,salaattia,kananmunaa eri muodoissa.
pois on jätetty ryuokavaliosta leipä,peruna,pasta,riisi,kaikki missä vaaleaa jauhoa,limsat,karkit...

lopetin karppauksen viikon jälkeen,pää särki iltaisin niin paljon että ei tosikaan,eli ei sopinut mulle,mutta edelleen jatkan laihista mutta en karppausta.
ei ole paino noussu,siitä vaikka lopetin,eli edelleen -2,5kg =) =) =)

tänään illalla punttikselle :D

tsemppiä muille laihduttajille :) :) :flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 11:12 Nea-01 kirjoitti:
lopetin karppauksen viikon jälkeen,pää särki iltaisin niin paljon että ei tosikaan,eli ei sopinut mulle,mutta edelleen jatkan laihista mutta en karppausta.
ei ole paino noussu,siitä vaikka lopetin,eli edelleen -2,5kg =) =) =)

tänään illalla punttikselle :D

tsemppiä muille laihduttajille :) :) :flower:

:attn: Minulla ainakin päänsärky johtui liian vähästä nesteestä. Ei muuta kun vettä lisää. :flower:

Yhteistyössä