Tämä jaksaa ihmetyttää ja raivostuttaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Käyn baarissa tosi harvoin, mutta silloin kun käyn niin mielelläni tanssin. Myös ihan ns. paritansseja mitä siellä nyt jonkunverran on myös tarjolla.

Eilenkin olin siellä "aikuisten" puolella enkä missään 18 vuotiaiden diskopuolella, jossa tämän ilmiön kyllä vielä ymmärrän. Tai ymmärrän ja ymmärrän, mutta siellä sitä tietysti voi olettaa tapahtuvan.

Mutta eilen taas joku mies tuli hakemaan minua tanssiin ja ensimmäiset hetket menikin kivasti. Osasi viedäkin ja tuntui kivalta tanssia.

Mutta sitten - jälleen kerran ne kädet lähti vaeltelemaan. Tein sellaisen eleen, jolla estin tekemiset ja annoin ymmärtää, että nyt tanssitaan vain. Mutta ei... jatkuu ja jatkuu. Sitten sanoin tälle miehelle, että olen naimisissa ja tanssin mielelläni, mutta ei mitään muuta. Sitten huomasin, että miehelläkin on sormus ja sanoin, että näimän sinäkin olet naimisissa tai kihloissa. En saanut mitään vastausta siihe, kun kysyin että miksi ei voi vain tanssia.

Onneksi törmäsin fiksuunkin kaveriin, jonka kanssa onnistui ihan vain se tanssikin ilman levottomia käsiä.

Minä kävin aina lavatansseissa. Baareissa ei edes mahdu tanssimaan, ja siellä on vähän tanssitaitoisia. Kunnon tanssipaikoille tullaan oikeasti tanssimaan, ja väki lähtee pois omilla autoillaan. Baaritansseissa en ole koskaan viihtynyt.

Uusimmat

Yhteistyössä