Tämä epäilee taas raskautta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmajana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmajana

Vieras
Tämä ihmetyttää, kun pms-oireet hävisivät jonnekin. Kaiken lisäksi flunssa iski, vaikka olen alle kuukausi sitten viimeksi ollut lentsussa.
Nyt olo on aika kurja ja ruumiinlämpö on hieman koholla, kun normisti se on 36,2 - 36,5 ja nyt mittari näyttää tasan 37.
Eilen vielä nenääni haisi kummalliset hajut, nyt nuhainen nenä peittää osan hajuista, mutta hajuaisti on edelleen jotenkin herkistynyt.

Olen tällainen, että maalailen tyhjästä kaikenmoisia oireita. Miksi, oi miksi kehitän itselleni näitä raskausolettamuksia? Tämä syö ihmistä! :(

mulla on kans (tälläkin hetkellä) erilaisia juttuja joita oli raskaanaollessakin,mutta en ole raskaana.enkä sitä edes toivo! mutta silti jotenkin välillä kuvittelen olevani raskaana,kummallista... :)ymmärrän jos oireita alkaa kuvitella kun raskautta kovasti toivoo,mutta tätä omaa tapustani en tajua.

Mitä minun pitäisi tässä tilanteessa tehdä?
Pitäisikö minun anoa kohdun poistoon? Mihinkään muuhun ehkäisyyn en luota (tai siis kun me ei tarvita ehkäisyä kun miehen simpat ei ole toimivia, mutta kuitenkin kuvittelen, että jos siellä onkin joku sitkee sissi)...
Pulma se tämäkin on.
Vuosia jaksoin toivoa ja odottaa ja kun hedelmöityshoidoin saimme raskauden aikaiseksi se menikin kesken. Olen käynyt kaikki mahdolliset katkeruuden aallonpohjat läpi ja yhä edelleen tyhmä alitajunta toivoo raskautta.

:( eli toivot sitä sitten kuitenkin...enpä osaa kyllä tähän sanoa mitään kun en oo tuommosta tilannetta kokenut.mutta siis,jos miehen siittöt ei toimivia niin saishan se aikamoinen ihme olla jos lapsi tuliskin,ja jos se ihme sais tulla niin miksi mennä vielä poistattamaan kohtua.mutta toi että kokoajan alitajuisesti etsit raskauden merkkejä ja ajattelet sitä,en tiedä mitä sille voisit tehdä... :/

Uusimmat

Yhteistyössä