Tämä elämä on niin pas kaa toisinaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paha mieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paha mieli

Vieras
Olimme hiljattain siskoni kihlajaisissa kotonani, siellä olivat kaikki siskoni ja veljeni.
Olen aina ollut vähän roteva, nyt lasten myötä painoa on tullut vähän lisää ja näin vastasynnyttäneenä maha on ENTISTÄ isompi...
"Kiva" oli kuulla jälleen kerran kuinka sinne oli jääty taivastelemaan läskejäni, kun lähdimme pois! :/ :/ Siskoni kertoi.
Tätä se on ollut aina. Arvosteltu ihan kaikkea kokoajan, jopa ulkonäköä.
Varsinkin meidän muutamien kohdalla, jotka uskallamme olla vähän erilaisia, emmekä ole sitä, mitä meidän toivotaan olevamme...olemme sitä mitä oikeasti olemme.
Tiedän ylipainoni ja tarkoitus on laihduttaa taas kunhan imetys loppuu, mutta olen onnellinen näinkin ja arvomaailmani on jotain muuta, kuin sitä onko joka kurvi kohdallaan ja kaikki viimeisen päälle.
Mieheni rakastaa minua tällaisena ja olemme näkyvästikin onnellinen perhe. Ehkä tämä arvostelu on sitte jotain kateuttakin, kenties...?
Typerää joka tapauksessa, typerää!!!!!!! :/

Lisään vielä, että olen n.170 pitkä ja painan näin vastasynnyttäneenä muhkeat 88, normaalisti 80.

Ensiksi :hug:

Toiseksi sano niille suoraan vaikka kuinka ovat sukulaisia!

Tiedän kyllä tunteen, oma äitini harrastaa mun muotojen arvostelua. Katselee esimerkiksi jotain kuvaa jossa olen 18-v ja toteaa kuinka ihanan hoikka ja kaunis olin silloin.... :headwall:

Jep jep, lapsia siunaantunut kaksi ja ikääkin kertynyt 33-v. Itse äitini on aina ollut todella hoikka, vaikka siis söisi mitä niin ei kerry mihinkään toisin kuin mulla, isääni olen tullut....

Älä välitä :hug: :hug: Minullekin kertynyt vuosien varrella kiloja lähinnä täällä kotona ollessa ja kyllä isoäitini jaksaa siitä joka kerta mainita. Sanon aina, että edelleenkin kannan läskini itse, joten ei pitäisi muita haitata. Mieheni rakastaa minua läskeistä huolimatta ja sekin voi sitten tietysti olla joillekin katellisuuden aihe...tuo onnellisuus nimittäin. Anoppini on nimittäin selkeästi katellinen kaikesta mitä meillä on... :headwall: :headwall:

Olet ihan oikeassa, että ekakss imetät ja sen jälkeen vasta alat laihduttamaan ylimääräisiä pois. Antaa sukulaisten puhua mitä puhuvat.
Onneksi sulla on fiksu mies, joka varmasti ymmärtää, että raskaudet tuo helposti kiloja lisää ja rakastaa sua muutamasta ylimääräisestä kilosta huolimatta (ehkäpä tykkääkin vain rehevistä, naisellisista naisista ;) )

Yhteistyössä