vierailija
Taas joka paikassa muistutetaan talvirenkaista. Hyvähän se on, mutta eiköhän jokainen autoilija itse huomaa ja tajua, milloin ne renkaat on syytä vaihtaa. No, voinhan olla väärässäkin?
Taas joka paikassa muistutetaan talvirenkaista. Hyvähän se on, mutta eiköhän jokainen autoilija itse huomaa ja tajua, milloin ne renkaat on syytä vaihtaa. No, voinhan olla väärässäkin?
Tuo on kyllä totta. Suomi on holhousyhteiskunta.No kun ihmiset on opetettu pienestä asti siihen, että kaikki ajatellaan ja tehdään puolesta.
Joo, mua hämmensi se, et porukja ostaa woltista velaksi ja sit ne hämmentyy ulosotosta. Et pitäis opettaa tsloustaitoja, joita vanhemmilla ihmisillä on, mut nuorilla ei.No kun ihmiset on opetettu pienestä asti siihen, että kaikki ajatellaan ja tehdään puolesta.
Ainakin etelän vetelät ensimmäiset lumisateet aina yllättävät.Taas joka paikassa muistutetaan talvirenkaista. Hyvähän se on, mutta eiköhän jokainen autoilija itse huomaa ja tajua, milloin ne renkaat on syytä vaihtaa. No, voinhan olla väärässäkin?