talvihaalari syksyn -05 vauvalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lokalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lokalainen

Vieras
Hei

Mietin, että uskallanko ostaa ensi talven toppahaalarin nyt alennusmyynnistä lokakuussa syntyneelle vauvalleni. Mahtaako kokoarviot mennä vallan metsään... Vauva käyttää nyt 62 cm vaatteita, mitä kokoa suosittelisitte ensi talven haalariin ?
Entä miten paljon eri merkkien koot eroavat toisistaan ?

itse ostin marraskuus syntyneelle ens talveks 74cm reimatecin,kun keskimmäinen poika käyttää nyt 80cm reimateccii ja täyttää enskuus 2v...luulisin että 74cm olis hyvä..

Riippuu niin tosi paljon lapsesta ja siitä miten kasvaa! =) Meillä esikoinen käytti vuoden ikäisenä vasta 74cm vaatteita ja ne oli sillain sopivasti "reiluja"...ja haalarithan on monesti tosi reiluja mitoitukseltaan...esim. esikoinen juuri käytti n.1,5 vuotiaana 80cm toppahaalaria ja yli 2,5 vuotiaana meni vielä 86cm haalari.
Ja ite en just sen takia uskalla ikinä ostaa seuraavaks talveks tähän aikaan vuodesta haalaria, kun ei voi varmaks tietää paljonko lapsi kasvaa...ja se on kurjaa jos haalari on pieni, mutta kurjaa on sekin jos on aivan liian suuri!

Aloittajalle suosittelisin 74cm pukua mutta ei missään nimessä Reimaa. Reiman laatu on nykyään niin huono, mää jouduin vauvahaalarin palauttamaan kun ei sekään kestänyt vähäistä käyttöä.

Nyt on Travelle ja se on hyvä! Siinä on aika reilut koot.

pakko lisätä vielä että itse ostin siksi 74cm koska en usko että täsätä kuopuksesta tulee yhtää isompip ku veljensä vaan menevät aika samoil käyril..tää nuorin on vielä hieman pienempi..3vuotiaalle mahtuu vielä 86 reimatecci mut käytän 92cm rukkaa..joten oon varma että 74cm on hyvä ainaki mun pojalle..ja minusta reima on reilumpi kuin esim remu.. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2006 klo 08:56 Hanna kirjoitti:
Meille odotetaan vauvaa kesällä ja tuli sellainen mieleen, että mahtuukohan vauvalle koko talven pakkauksen haalari? Eli siis talvella 2006-2007.

Meillä on molemmat lapset syntyny kesällä ja pakkauksen haalarit kummallekin ekana talvena liian isoja. :D
Kuopuksella jotenkin pystyy nyt käyttään sitä pakkauksen haalaria, kun ikää on 7kk, mutta todella suuri se vieläkin on....ens talvena varmaan sopiva =)

Kiitos vastauksista =) Tuota olen juuri miettinyt että meneekö se 74 cm enää ensi talvena. Toisaalta poika on pieni, 5kk ja käyttää nyt 62 cm vaatteita, jopa pari 56 cm on vielä käytössä.
Ja vielä lisäkysymys, kumpi parempi baby vaiko vyötärömalli ?

Yhteistyössä