Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

Moikka kaikki.
Mitens on viikko alkanut?
Mullakin alkaa olee jännät päivät käsillä vaikka onkin jotenkin semmonen tunne ettei oo tärpännyt.
En onnistunut edes ovista tässä kuussa bongaamaan.. :ashamed:
Ens kiertoon ajattelin ekaa kertaa varustautua ovistikuilla, sais ainakin varmuuden sitten et toimiiko kroppa ollenkaan niinkuin pitäis.
viikon päästä varmaan testaan.. Ehkä sunnuntaina..
Olipas taas omanapainen viesti :(
Anteeksi
Hyvää viikonjatkoa kaikille. :flower:
 
jenninho kivahan se vaan on lukea muitten kuulumisia =)

minäkään en ole ovista huomannu, mut ois sen pitäny jo olla, jospa se ois viikonloppuna ollu niinku koko ajan olen ajatellut. touhuiltu on niin nyt vaan sit jännäillään ja odotellaan mahdollisia oireita :D

eiköhän se ovis voi olla aikalailla oireetonkin =)

Lili78, juu säännöllisestä kierrosta saa kyllä olla tyytyväinen :) helpottaa hieman yrittämistäkin :p
 
Moi kaikille, ja tervetuloa mukaan uudet! :flower:

Ma olen viettanyt hiljaiseloa palstailusta, kun taa kierto on nyt vaan pelkkaa uuden odottamista... kp 40ja risat ja menkat ilmeisesti alkaa kohtapuoliin, perusPMS oireet jo meneillaan. Toivottavasti kierto tasta tasoittuu ja ensi kierron lopussa on jo jotain jannailtavaakin ;) .

Parempaa onnea muille!
 
Heippa!

Mulla ensimmäinen pilleritön päivä, jee! :D Aika jännää alkaa nyt odotteleen miten käy ja kuinka kauan menee että tärppää. Miten muuten sen ovulaation kans pillerien jälkeen, voiko se heittää aluksi vai voiko se olla just 2 viikon päästä menkkojen jälkeen? Nyt oli muuten aika niukat menkat, ei yleensä ole ollut... no mutta menkat oli kuitenkin, vielä ei olla raskaana! :p
 
Hienoa Ansku! Mulla eka raskauteni oli ns. pilleriraskaus, vatsataudin seurauksena ilmeisesti pari pilleriä jäänyt "välistä", ja silloin heti tullut ovulaatio ja heti raskauduin. Elikkä on ihan mahdollista pillerien jälkeen että tapahtuisi mitä tahansa, normaali kierto, normaalia lyhempi tai normaalia jopa kuukausia pidempi... :heart:
 
Moi!

Kirjoittelut on vähän jäänyt, kun on niin hidas nettiyhteys. Tervetuloa uusille ja onnea plussanneille!

Omaan napaan ei kuulu mitään uutta ja tätiä odottelen taas kerran saapuvaksi viimeistään tuolla loppuviikosta :/ Seuraavan kierron taidan taustailla, kun mahdollisuudet raskautua on aika minimissä.
Oikein kovasti plussatuulia kaikille kuumeilijoille!
 
MAANANTAI 6.4



KUUMEILEVAT

yöperhonen-............kp 22/28................yk. 15..........1. toiveissa
Pipopi ....................kp 6/26-32............yk 10.............1.toiveissa
Marta........................kp 6/29 .................yk6..............1.toiveissa
Maryanne..................Kp 65/50-60...........yk.3...........1.toiveissa
pikkupikkarainen........kp 35/29-34...........yk5...........1.toiveissa
Stella2009.................kp 24/28..............yk4..........1.toiveissa
jenninho.....................kp 25/30-36...........yk.3..........1.toiveissa
LauraAnnika..............kp 21/30-37.............yk 3...........1.toiveissa
Haaveileva-85.........kp 31/28.....................yk 3........1.toiveissa
vauvahaaveilija77........kp 12/29-31.............yk3..........1.toiveissa
Lili78........................kp3/31.......................yk3............ . 1.toiveissa
tuitutti................kp16/27............yk1..................1.toiveissa
Pieniminä..........kp24/25-29.................................1.toivei ssa
marjutti86...............kp23/33...............yk1................1.toiveis sa
anu84......................kp 30/29-30.............yk.16.......1. toiveissa
LiLy88...................kp23/26-28........................1.toiveissa
Haaveilija-Iita.............kp1/26................yk2...........1.toiveiss a
Sokruli....................kp 25/30............yk1..................1.toiveissa
haidi123..................kp 27/27..........yk1.............1.toiveissa

Muumero....................kp 79/??..................yk.6.........2. toiveissa
saini81........................kp 27/29-30...........yk.6.........2.toiveissa
manteli76....................kp 11/28...........yk.6.......2. toiveissa
Marylene.....................kp 24/33........................yk2.........2. toiveissa
AnnaStiina82..............kp?......................yk?.........2.toiveissa
maaliskuu.....................kp 3/?.................yk.3..........2.toiveissa
vadelmilla.............kp42/31-33..................yk1..............2.toiveissa
viherminttu...............kp 10/29-32.........yk6.............2.toiveissa
Hentsu84...............kp 7/31............................2.toiveissa
bellona.............kp23/28-30...........yk2............2.toiveissa
Sanle.............kp19/?.................yk1..................2.toiveissa
Ansku83
JennyAdelina

PakanamaanKartta............51/24-28................3.toiveissa
Pruukele...............kp 17/33.......yk6...............3.toiveissa

Pampuska............kp12/29 .................................4.toiveissa

Petite......................kp7/28-29...........yk2...........5.toiveissa

choco.........................kp 43/28........... yk5.......... 6.toiveissa

TAUSTALLA
Niiz
Zara81
antilo
kaneli87
Niinuska05
Miirulainen
Valpuri
Mötkylä

PLUSSANNEET

Varri¨
tuittu79
niina22
polkkajäde
teddybear82
Moon Fairy
taaperotx4
JULIAN
Indo
kumkvatti
Sisely


 
No niin...nyt taas lista ajantasainen. Meni viikonloppu niin pitkäksi, etten enää eilen kerennyt koneelle. Kiva yllätys oli, kuinka monta uutta on ilmoittautunut joukkoon mukaan. Josko sais vähän taas aktiivisuutta, kun tulee uusia kuumeilijoita :)
Mites pampuska sun kuumeilu? Laitetaanko ekaa, tokaa vai viidettä?

ON: menkat on lusittu ja hyvin niukalla vuodolla verrattuna taas pariin viime kuuhun. Ei kyllä haittaa yhtään, ettei koskenut ja turvottanut koko aikaa :) Viikonloppuna sitten ovistikut taas kaapista esille ja katsellaan, josko se tässä kierrossa löytyisi :)

Mukavaa maanantaita kaikille
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marta:
Mites pampuska sun kuumeilu? Laitetaanko ekaa, tokaa vai viidettä?

ON: menkat on lusittu ja hyvin niukalla vuodolla verrattuna taas pariin viime kuuhun. Ei kyllä haittaa yhtään, ettei koskenut ja turvottanut koko aikaa :) Viikonloppuna sitten ovistikut taas kaapista esille ja katsellaan, josko se tässä kierrossa löytyisi :)

Mukavaa maanantaita kaikille
Niin ota tuosta ny selvää. Eli, toista omaa kuumeilen, mutta lapsia perheessä siis tällä hetkellä 3. Eli kaipa se neljäs sitten on vaikken ole itse synnyttänyt näistä kuin yhden :D Hauskaa tää uusperheen käytännön elämä, kun itsekään ei ole aina selvillä että montako lasta meillä on. Mutta jos siitä laskee montako iltapusua joutuu illalla antaa niin kolme niitä sitten on :LOL:

ON: ovistikuttelun aloitin tänään, mutta ainakaan vielä ei mitään merkkejä. Rinnat hiukan arat ja selkää vihloo, eli lähellä se kuitenkin on. Yritän panostaa nyt täysillä tähän 1. kiertoon, kun sen pitäisi olla erittäin hedelmällinen heti pillerien jälkeen, vaikka kotona riekkaakin 3 lasta...
 
Voi että sitähän pitää nyt joka päivä olla ukon lähettyvillä, jos tää eka kierros pillerien jälkeen niin hedelmällinen!! :D Ja kun ei voi varmaa et minä päivänä se ovis tulee. Jänskää! Ja ihanaa! :heart:
 
Kiitos Marta taas päivityksestä!! Ja tervetulotoivotukset uusille kuumeilijoille!

Omaa napaa sen verran, että ovulaatiota en bongannut tässäKÄÄN kierrossa, joten odotukset ei ole kovin korkealla, vaikka pupuiltu on ahkerasti. Onneksi lääkäriaika 20. pvä tätä kuuta, jolloin toivottavasti saan tietää, saanko teroja tai clomeja tai jtn asiaa auttamaan..

Tärppionnea kaikille kuumeilijoille :heart:
 
Juhuu, viimeinkin mä voin raportoida, että kp1, yk2 julistettakoon virallisesti alkaneeksi :D Onneks oli muuta sähellystä (muutto) tässä välissä, niin ei kerenny koko aikaa ajatella kierron venymistä joka hujahtikin yli 50 pv. Ihmeellistä,et miks just nyt, ku kerranki ois toivonu et ei ois mitään venähtämisiä.. AINA muulloin ne on tulleet ajallaan tai liianki aikasin :D

Jepjep,työntekoon, pitää lueskella muitten kuulumiset tästä välistä paremmalla ajalla,kun ei oo ennättäny koneella roikkumaan!

Marjutti mikäs sulla tilanne, taidettiin aloittaa melko yhtä aikaa tämä haaveilu? :)
 
Heipsan,
olisin kysellyt teiltä,jotka olette äskettäin lopettaneet pillerit ja on ollu jo ainakin yhdet luomumenkat... eli onko teillä ollut ekstravuotoja tai töhryilyä pitkin kiertoja? Mulla nyt yk2 mensujen jälkeen ja kp. 7 alko töhryttely joka yltyy vaan. :headwall: jopa ikäänku ovis/menkkakipuja on, särkee tonne alas. Onkohan se jotain hormonitasapainon hakua vai mitähän kroppa taas meinaa.
 
Moikka kaikille.
petite mä lopetin pillereitten syömisen tammikuun alussa ja nyt meillä yk 3 menossa.
Kahdet luomumenkat on ollut ja olin itse tosi yllättynyt että kierto ei enempää sekasin mennyt, söin pillereitä kuitenkin 7vuotta.
Ainut ongelma jos sitä ongelmaksi voi sanoa on se että kierto on nyt kohtuu pitkä eli noin 34-36.

Mitens muilla menee? onkos kenellä testipäivät lähellä?
++++ :whistle:
 
KP 3 , kaipa sitä tarttis iloita jollain tapaa, kun on saanut kiertonsa takaisin, vihdoin ja viimein....mutta pettymys oli valtava joka tapauksessa....ehkä se tästä kun kp:t kasvaa ja pääsee ovisteleen.... :ashamed:

maaliskuu
 
Voimia tädin yllättäneille! Potkun persuksiin ansaitsee mokoma täti.

ON: Tikuttelin ovista töistä päästyäni ja sainkin bongattua nyt ekan oviksen pillereiden jälkeen. Viiva oli haaleahko mutta selkeä, joten illalla peitto heilumaan! Hiukan aikaisin tuo tuntui tulevan, nyt menossa siis yk 1 kp 12/29, mutta sehän ei haittaa lainkaan, kun kerran olin tikkujeni kanssa ajantasalla!
 
TIISTAI 7.4



KUUMEILEVAT

yöperhonen............kp 22/28................yk. 15..........1. toiveissa
Pipopi ....................kp 6/26-32............yk 10.............1.toiveissa
Marta........................kp 6/29 .................yk6..............1.toiveissa
Maryanne..................Kp 65/50-60...........yk.3...........1.toiveissa
pikkupikkarainen........kp 35/29-34...........yk5...........1.toiveissa
Stella2009.................kp 24/28..............yk4..........1.toiveissa
jenninho.....................kp 25/30-36...........yk.3..........1.toiveissa
LauraAnnika..............kp 21/30-37.............yk 3...........1.toiveissa
Haaveileva-85.........kp 31/28.....................yk 3........1.toiveissa
vauvahaaveilija77........kp 12/29-31.............yk3..........1.toiveissa
Lili78........................kp3/31.......................yk3............ . 1.toiveissa
tuitutti................kp16/27............yk1..................1.toiveissa
Pieniminä..........kp24/25-29.................................1.toivei ssa
marjutti86...............kp23/33...............yk1................1.toiveis sa
anu84......................kp 30/29-30.............yk.16.......1. toiveissa
LiLy88...................kp23/26-28........................1.toiveissa
Haaveilija-Iita.............kp1/26................yk2...........1.toiveiss a
Sokruli....................kp 25/30............yk1..................1.toiveissa
haidi123..................kp 27/27..........yk1.............1.toiveissa

Muumero....................kp 79/??..................yk.6.........2. toiveissa
saini81........................kp 27/29-30...........yk.6.........2.toiveissa
manteli76....................kp 11/28...........yk.6.......2. toiveissa
Marylene.....................kp 24/33........................yk2.........2. toiveissa
AnnaStiina82..............kp?......................yk?.........2.toiveissa
maaliskuu.....................kp 3/?.................yk.3..........2.toiveissa
vadelmilla.............kp42/31-33..................yk1..............2.toiveissa
viherminttu...............kp 10/29-32.........yk6.............2.toiveissa
Hentsu84...............kp 7/31............................2.toiveissa
bellona.............kp23/28-30...........yk2............2.toiveissa
Sanle.............kp19/?.................yk1..................2.toiveissa
Ansku83
JennyAdelina

PakanamaanKartta............51/24-28................3.toiveissa
Pruukele...............kp 17/33.......yk6...............3.toiveissa

Pampuska............kp12/29 .................................4.toiveissa

Petite......................kp7/28-29...........yk2...........5.toiveissa

choco.........................kp 43/28........... yk5.......... 6.toiveissa

TAUSTALLA
Niiz
Zara81
antilo
kaneli87
Niinuska05
Miirulainen
Valpuri
Mötkylä

PLUSSANNEET

Varri¨
tuittu79
niina22
polkkajäde
teddybear82
Moon Fairy
taaperotx4
JULIAN
Indo
kumkvatti
Sisely


 
Sählään taas vähän tämän koneen kanssa. Älkää siis ihmetelkö, kun eilisen ja tämän päivän listalla on samat kp:t. Tämän päiväinen on se ajantasainen. Päivitän listan tuolla muokkaustoiminnolla ja sitten kopioin päivitetyn tähän viestinkirjoitusikkunaan, mutta nyt unohdin sen kopioinnin ja painoin lähetä, niin sehän muokkasi eilisen listalle tämän päivän päivitykset. Hmm..huomaa, että olo ei ole paras mahdollinen. Tosi flunssainen olo, joka paikkaan koskee, mutta kuumetta ei ole eikä nenäkään vuoda. Rasittavaa. Toivottavasti muilla paremmin :)

 
terveppä taas kaikille!! :wave:

Pikaisesti tulen tänne kirjottamaan kun täytyy lähtee jo nukkumaan kun aamulla kuuteen töihin..Täällä täti jakso olla jopa neljä päivää vierailulla..kyllä oli niin erikoiset menkat et huhhuh..raskausoireetkin melkein kaikki hävis ku täti tuli mut pahoinvointi jäi,kylläkin hieman lievempänä kuin aikasemmin..tiedä sit miksi..
Mun mies eilen sano et mun tissit on kasvanu ja mahakin näyttää siltä et olisin raskaana..pientä toiveajattelua..mun mies petty niin kauheesti ku en ollutkaan raskaana nyt.. :(

Mut tällasta tänne tällä kertaa..ovista odotellessa.. :) täytyy lukee teitin jutut paremmalla ajalla.. :)
 
Ei haittaa sählingit Marta, oon ainaki vaan ilonen et joku näkee vaivaa ja tekee meille noin kivoja listoja.
Tänää ei ole vielä tullut täti kylään.. saas nähdä tuleeko ens yönä :/
Plussatuulia kaikilla!!!
 
Moi :wave:

ihan pihalla kaikkien kuulumisista, joten naita omia juttuja taas vaan... eli taalla tati pukkaa vihdoin kylaan, kp1 yk2 siis menossa. Toivottavasti kierto pysyy neljankympin paremmalla puolella talla kertaa.

Hauskaa iltaa kaikille =)
 
Haaveilija-Iita, ooho sullapa veny eka kierto pitkäksi, no nytte uus kierto uudet kujeet :D mulla toka kierron ovis pitäs olla jo takana, nyt sitte vaan ootellaan =) jos menkkoja ei kuulu niin pääsiäisen jälkeen, viikon 16 lopulla pääsen testaileen! :heart: sitä en maltakkaan oottaa =) niin aikalailla yhtäaikaa alko meän yritykset, minä tosin jo viiletän kohta yk 2 loppua :LOL:

kummempia tuntemuksia ei ole ollu, en jotenki usko et olis tärpänny..
 
vadelmilla- plussatuulia uuteen kiertoon!


Tänään eilisen haamuovis bongaus muuttui teräväksi ja selvästi havaittavaksi, yritän siis vielä tänään käydä miehen kimppuun illalla :LOL: Sitten saadaankin olla pääsiäisen ajan ihan rauhassa lasten kanssa, kun nuo miehenkin lapset saapuu pääsiäistä viettämään. Onneksi tämä ovis päätti tulla tällä kertaa reippaasti etuajassa, niin ei tarvitse kellon kanssa petipuuhia suunnitella! Ja 24. päivään saakka sitten jännätään... huoh...
 
Nyt olen varmaan jo vainoharhainen... mutta tänään vihlas mahasta tuolta oikealta puolelta alhaalta... eikait nyt vielä voi olla ovis?? Vai onko tuo ees oviksen oire? :D Nyt siis vasta kolmas päivä ilman pillereitä...
 
Ansku, kyllä se voi olla ovis. Voi tietenkin olla suolistovaivaa, jota ainakin mulle tuli pillereiden lopettamisen jälkeen, mutta oviskin siinä mielessä, että pillereiden jälkeen kierto heittelee, eikä se tarkoita automaattisesti pitenemistä, vaan myös lyhenemistä! Outoihin aikoihin ihmiset raskautuneet pillereiden jälkeen!!!
 

Yhteistyössä