Talvella 1v. kannattaako hommata kosteussuojattu puku vai pärjääkö äp puvulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "leena"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ostaisin kunnon toppahaalarin, esim. remu. pitää myös tuulta ja vettä ja voi laskea pyllymäkeä ilman liukuria.
äp haalaria on käytetty nukkuessa vaunuissa, ihan vain siksi ettei se pidä tuulta ja meillä tuulee aina. itse ainakin jäädyn jos talvi tuuli puhaltaa vaatteista läpi.

ja meillä siis lapset syntynyt marras-joulukuussa.

Ei pärjää, jos multa kysytään.

Meidän 8-kuinen olisi nyt jo mielelllään rähmällään tuolla maassa. Saatikka sitten talven tullen. Helpommalla pääsen itse, kun ostan/ostin sille vettäpitävän puvun. Saa rymytä siellä niin paljon kuin sielu sietää.

5.5 kk ikäinen kasvaa ja möyrii ja hetkenpäästä konttaa... Kyllä tuon ikäinen voi osata istua jo. Miksi sellainen pitää kahlia sitten KOKO talveksi rattaisiin nukkumaan? Lopputalvesta jo kävellään....

Voi osata nousta jo seisomaankin. Mutta vastasinkin masuilijalle, joka täällä pari päivää sitten kertoi, ettei hänen lapsensa jaksa istua vielä syöttötuolissakaan. Joten tällä hetkellä kosteussuojaus voi olla hänen lapselleen pikkuisen turha juttu, vaikka nätti haalari toki äidin silmää ilahduttaakin.

Mutta minua kiinnostaa ihan oikeasti otsikon kysymys: "pärjääkö äp:n puvulla"? Jos unohdetaan, että se ei ole maailman kaunein, eletään lumisessa osassa maata, ja käytetään vesikelillä kurahousuja, niin pärjääkö sillä? Mikä siinä ensimmäisenä tulee ongelmaksi, se tuulenpitävyyskö?

Yhteistyössä