Talousmarkka Pori

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minun tietääkseni Porissa ei ole mitään Talousmarkkaa. Eikös ne siirtynyt Hintakaarelle, kun Talousmarkka putosi kuin lehmänhäntä. Kilpailutilanne on muuttunut ja paikallaan junnasvat eivät pärjää. Tästä on esimerkkinä Talousmarkka, Eurohamsteri, Löytötavaratalo. Tuon Löytötavaratalon perustaja oli joskus aikoinaan Tampereen verotilastojen kärjessä. Sittemmin vastuu siirtyi pojilleen ja alamäki alkoi. Nyt loppuvat kaikki Löytötavaratalot Tampereen alueella. Myös Talousmarkka oli aikoinaan Porin kunkku, mutta ei pärjännyt enää kilpailutilanteessa mukana ja alamäkeen myös se ja lujaa.

Minun tietääkseni Porissa ei ole mitään Talousmarkkaa. Eikös ne siirtynyt Hintakaarelle, kun Talousmarkka putosi kuin lehmänhäntä. Kilpailutilanne on muuttunut ja paikallaan junnasvat eivät pärjää. Tästä on esimerkkinä Talousmarkka, Eurohamsteri, Löytötavaratalo. Tuon Löytötavaratalon perustaja oli joskus aikoinaan Tampereen verotilastojen kärjessä. Sittemmin vastuu siirtyi pojilleen ja alamäki alkoi. Nyt loppuvat kaikki Löytötavaratalot Tampereen alueella. Myös Talousmarkka oli aikoinaan Porin kunkku, mutta ei pärjännyt enää kilpailutilanteessa mukana ja alamäkeen myös se ja lujaa.
Todella hyvä että vastasit 7 vuotta vanhaan ketjuun ja jaoit nämä älyttömän tarpeelliset tiedot. Elämäni onkin ollut kaikki nämä vuodet yhtä helvettiä, enkä ole saanut öitäni nukutuksi kun olen pohdiskellut itkuisena Talousmarkan ja Löytötavaratalon tilannetta. Vajosin epätietoisuuden vuoksi myös todella vaikeaan masennukseen sekä ajauduin lääkkeiden väärinkäyttöön ja sitä kautta pahaan huumekierteeseen. Nyt minulla on vielä mahdollisuus selvitä, kun sain ajantasaiset tiedot sinun ansiostasi. Kiitos tästä.

Yhteistyössä