talon osto ja remonttia..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotiko pitkäksi aikaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kotiko pitkäksi aikaa

Vieras
olemme ostamassa omakotitaloa ja nyt mietimme paljonko voisi tarjousta tehdessä hinnassa huomioida kun taloon olisi tehtävä pesuhuoneremontti?

elikkäs..
paljonko hinnassa voi huomioida kun remontti tulossa?
ja paljonko maksaa pesuhuoneremontti?

kiitos jo nyt vastanneille.

Kyllä siihen rahaa saa uppoamaan, riippuu teetättekö työt remonttimiehellä vai teettekö itse, mutta arvioisin että 4000-6000? saa varata. Itse tekemällä toki halvempaa.

Minä ajattelen tämän asian niin, että talo saa maksaa minulle X euroa ja siihen kuuluu talon hinta, ostoon liittyvät kulut ja rempat. Talon hinta sitten on kovin yksilöllinen asia ja se riippuu paljon alueella maksettavaan yleiseen hintatasoon suhteessa talon kuntoon.

Pesuhuonerempan hinta riippuu siitä, mitä siellä pitää tehdä, minkä kokoinen ja millainen hintataso valitsemillasi tarvikkeilla on (halpa-keskihintainen-kallis-luxus).

Minä räjäytin kylppärin kokonaan uusiksi, ulkopuoliset tekijät ja ehkä keskihintainen sisustus. Koko noin 8 neliötä, lasitiiliä mutta ei paljon kaappeja. Maksoi noin 10000e osana muuta remppaa. Tämä tarkoittaa siis viemäreitä, vesijohtoja, lattialämmitystä, sähkötöitä, levytykset, lattiat, katot - kaikki. Paljon halvemmalla pääsee ja rahaa saa poltettua paljon enemmänkin.

Yhteistyössä